دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد

سفارت دانمارک در تهران که از اسفندماه و در پی شرایط امنیتی ناشی از جنگ تعطیل شده بود، از روز گذشته رسماً فعالیت خود را از سر گرفت.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ سفارت دانمارک در تهران بیش از سه ماه پس از تعطیلی در پی جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، فعالیتش را از سر گرفت.وزارت خارجه دانمارک امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که «با توجه به بهبود وضعیت امنیتی در ایران، سفارت دانمارک در تهران فعالیت خود را از سر گرفته است».در این بیانیه همچنین آمده سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) فعالیت خود را در محل سفارت آغاز کرده است.دانمارک دهم مارس (۱۹ اسفند) به دلیل وضعیت امنیتی موجود در ایران، دستور تعطیلی موقت سفارت خود در تهران را صادر کرده بود.
16:27 - 2 تیر 1405
بین‌الملل
آمریکا و اروپا
غرب آسیا

5 بازنشر3 واکنش
23٫3k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌سلام‌
@Salam05 ساعت پیش
در پاسخ به
جاسوس ها...

@ABC111113 ساعت پیش
در پاسخ به
بازگشایی سفارت دانمارک در تهران نوید بخش فصل جدیدی از همکاری های دو جانبه در ابعاد سیاسی و زمینه های مشترک برای همکاری می باشد . کپنهاگ مدتی است که با زیاده خواهی و ادعای مالکیت ترامپ بر گرینلند روبرو است و اگر بخواهد می تواند در این زمینه یک رایزنی مشورتی با دستگاه دیپلماسی ایران نیز داشته باشد .

@user172909018453 ساعت پیش
در پاسخ به
یعنی الان دیگه شیرینی دانمارکی داریم؟