جاسوس ها...
@ABC111111 ساعت پیشدر پاسخ بهبازگشایی سفارت دانمارک در تهران نوید بخش فصل جدیدی از همکاری های دو جانبه در ابعاد سیاسی و زمینه های مشترک برای همکاری می باشد . کپنهاگ مدتی است که با زیاده خواهی و ادعای مالکیت ترامپ بر گرینلند روبرو است و اگر بخواهد می تواند در این زمینه یک رایزنی مشورتی با دستگاه دیپلماسی ایران نیز داشته باشد .