پیام یار دوازدهم به تیم ملی

٩ MB
08:17 - 1 تیر 1405

3 إعادة النشر8 التفاعل
40٫1k من المشاهدات


2 الإجابة

@user1709101553725770316منذ 5 ساعات
تعليقًا على
نتیجه بی‌حجابی در خارج از کشور به رسمیت شناخته شده و مایه ی افتهار است

@user175166983071منذ 3 ساعات
تعليقًا على و
‌فرشاد‌ صورة الملف الشخصي
فرشاد

@Iranehamdel  •  منذ 14 ساعات

راهکار اساسی برای مقابله با مافیای خودرو
يطلب

مافیای خودرو را سر جایش بنشانید

وقتی خودروسازانی داریم که با افزایش قیمت‌ها و گرانی، فشار بیشتری را به مردم تحمیل می‌کنند، طبیعی است که نارضایتی‌ها افزایش پیدا کند و این پرسش مطرح شود که چرا باید تولید داخلی به جای کاهش مشکلات، بار بیشتری بر دوش مردم بگذارد. خودروسازانی که فقط تولید فقر می‌کنند و بار بیشتر و بیشتری را به مردم تحمیل می‌کنند. اگر تولید ملی ، و خودرو ملی ، اینگونه ایجاد تورم و گرانی می‌کند، ما مردم این خودرو سازها را نمی‌خواهیم و آن را ملی نمی‌دانیم. اگر تولید ملی و خودروی ملی قرار است شکل بگیرد، انتظار مردم این است که حاصل آن کاهش فشار اقتصادی، کیفیت بهتر و رضایت مصرف‌کنندگان باشد؛ نه اینکه باعث افزایش نگرانی‌ها شود. خودرو سازها ، دست گروهی رانتی افتاده ، که از فضای بسته ، و تحت تحریم ،بیشترین سو استفاده را می‌کند و متاسفانه در زمان جنگ ،با شتاب بیشتری از خجالت مردم در صحنه درآمدند!!!!! حال، راه حل قطعی چیست تا از دست این خودروسازها راحت شویم و یا آنها را وادار به تمکین در برابر مردم کنیم؟ جواب طلائی این است: فضای رانتی و انحصاری را حذف کنیم ، و آزاد سازی واردات خودرو ، بدون کاغذ بازی و بدون تعرفه را کلید بزنیم. با رفع ممنوعیت ها و با آزاد سازی اقتصاد ، کمر این رانت‌خواران و انحصارطلبان خودرویی شکسته می‌شود. حال که رئیس جمهور محترم ، دارند دست یک به یک ، رانت خواران قطع می‌کنند، دست این ناخودرو سازان و نا تولید کنندگان را نیز از اقتصاد کشور و اقتصاد خانوار قطع نمایند.

رئیس جمهوری، معاون رئیس جمهور، سازمان حمایت از مصرف کننده، شورای رقابت، سازمان ها و نهادهای تصمیم گیر در امور خودرو و قیمت گذاری

100
1000