دولت قول دادهمبلغ کالابرگ را در هر فصل به روز کندحرف مسولین باید اعتبار داشته باشداینقدر رئیس جمهور و دولت شبانه روز پیگیر اتصال اینترنت بودند و مصاحبه می کردندچرا در مورد کالابرگ حرفی زده نمی شودکمپین و خبری نیست؟!!!
@Alirezarezaei1219 خرداد 1405دولت قول دادهمبلغ کالابرگ را در هر فصل به روز کندحرف مسولین باید اعتبار داشته باشداینقدر رئیس جمهور و دولت شبانه روز پیگیر اتصال اینترنت بودند و مصاحبه می کردندچرا در مورد کالابرگ حرفی زده نمی شودکمپین و خبری نیست؟!!!
@user170910178175827899619 خرداد 1405Replying toتصویر اول چرا با هوش مصنوعی ساخته شده ؟ سخت بود یک عکس از داخل یکی از فروشگاه های شهر باندازید ؟
@Naser_0110111019 خرداد 1405Replying toچرا آقای پزشکیان را ناراحت می کنید !به گفته مسئولین گرانی هست ولی قحطی نیست این خودش دستاورده شما نمی توانید گوشت بخرید ولی میدونید گوشت تو قصابی هست این دستاورد عظیمی هست #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #وفاق
@user170910028456822315719 خرداد 1405Replying toدولت بلانسبت مثل ... تو گل گیرکرده، با وعده مشاوران لیبرال ارز ترجیحی رو حذف کرد فکر کرد واقعا رانت و فساده، حالا که تورم افسارگسیخته رشد کرد و ارزش کالابرگ کم شده مونده چه کنه با وعده ای که داده و پولی که نداره
@user17717602938119 خرداد 1405Replying toقطعا کالا برگ تابستان باید افرایش پیدا کند اگر دولت به دلیل جنگ کمبود دارد بهترین کار افزایش پلکانی هست مثلا در تیرماه برای چهار دهک اول به دو میلیون تومان و برای ۷ دهک بعدی ه یک و نیم میلیون برسد اگر منابع بود ماه بعد دو و نیم و بعد سه میلیون تومان تا به اون سطح برسد
@user170910054719189555219 خرداد 1405Replying toهزینه های مطب دکتر و بهداشت درمان میدونین چقدر شده ؟ هزینه خوراکی؟ هزینه تحصیل .میلیونها ایرانی فقیر شدن
@user17333244294119 خرداد 1405Replying toفارس تو هم به سرنوشت صدا وسیما دچار میشی اینقدر انتقاد نکن حتی اگر حق باتو باشد.
@user17718461924219 خرداد 1405Replying toکالابرگ کمک معیشتی مناسبی است بنده با ۴ میلیون تومات به اذای ۴ نفر یک شانه تخم مرغ، یک کیلو گوشت، یک کیلو گوشت چرخ کرده، یک روغن ۳/۵ لیتری بدون اینکه پولی بدم گرفتم. خدا برکت بده! کجای دنیا چنین شرایطی وجود دارد. نباید ناشکری بکنیم. سایه ج.ا.ایران و امام خامنه ای عزیز مستدام باد.
@Mosavii19 خرداد 1405Replying toشما متوجه نیستید. اینکه هر روز قیمت ها بالاتر میره، اگر حساب کنید، هر روز رانت و فساد بیشتری داره حذف میشه. مبناش همین بود دیگه. قبل عید خود فارس هم ماله میکشید. حالا که مردم طعمش رو حس کردن اون ماله ها و فرمولا جواب نمیده...
@user170909998933466958119 خرداد 1405Replying toتا وقتی که دلار رو بالا ببرند وضع اقتصاد مردم بدتر خواهد شد.دلار یا ریال؟!!!
@hrastegar19 خرداد 1405Replying toداستان عجیبی شده، مسئولینی که بعد اینکه ۱۶۵ اقا گفت نروید مذاکره ، باز هم به حرف او اعتماد نکردند، از ما میخواهند که به انها اعتماد کنید، که اجازه دهیم آنها به قراداد با ترامپ اعتماد کنند.
@Mehdihassani19 خرداد 1405یاد پیامک های دوره انتخابات افتادم :اهل شوک درمانی نیستم !در آموزش و بهداشت باور دارم باید همه از امکانات برابر برخوردار باشند!برای بهبود وضعیت معیشت مردم می کوشم!عزت را به مردم ایران بازخواهم گرداند!در مقابل فقر و تبعیض می ایستم!و مهمتر از همه، دروغ نخواهم گفت!همه اش هم محقق شده!!!!!!!
@S_f_mosav19 خرداد 1405غربگرایان با آمدن پزشکیان مردم را به خاک سیاه نشاندند ، این از اقتصاد ، از موضع گیری کودکانه و فاجعه باردر اثنای جنگ، از تشکیل ستاد غیر قانونی ، از فرار از اجرای قوانین مصوب مجلس ، از بکارگیری دو تابعیتی ها ، از استفاده از عناصر معاند نظام در ستاد انتخاباتی نظیر فاضلی وطن فروش ، از حمله به هسته سخت.
@GOLGOL19 خرداد 1405Replying toتا امروز هرجا دولت در معیشت مردم دخالت کرده، مشکلات و گرفتاری ها بیشتر شده است. متاسفانه دست بردار هم نیستند. کار مردم را به بخش خصوصیِ واقعی (نه دامادها و ژن های خوب) بسپارید و حمایت کنید.
@user17781703872119 خرداد 1405Replying toاز اول هم قرار نبود کفاف دهد اگه دولت و مجلس قصد داشتن معادل تورم به مردم کپن یا یارانه دهند ،اصلا چرا ارز و چند برابر کردن !? متاسفانه این روش جز ناجوانمردانه ترین روش ها بود که بجای کار درست این ابرتورم و تحمیل کردید