ای کاش.....

ایکاش دوباره ز در آیی وُ ببینماز روی چو ماهِ تو فقط بوسه بچینم باز آ وُ ببین عاشقِ مجنونِ خودت را کز شوقِ دوباره دیدنت چله نشینماین داغِ تو کافیست برای منِ مجنون بالاتر از این داغ مگر هست که بینم؟!تو راهیِ معراج شدی وُ اَسَفا منشایسته ی این خاک بُدَم ، باز همینممعراجِ من اینست که بر خاکِ کفِ پاتبوسه زده ، برخاک نَهَم چَشم وُ جَبینَمای قُلّه ی اعجازِ سخن، خُطبه بخوان بازتا از سخن وُ خطبه ی تو نُکته گُزینم با نغمه ی داوودی وُ آن صوتِ نمازت اعجاز نما ؛ ناز مکُن ، ناز ترینمباز آ وُ شبِ تارِ مرا همچو سَحَر کُن ای همچو قَمَر، لِیلیِ من ، ماه ترینَمای خامنه ای؛ از غمِ هِجران وُ فِراقَت مجنون نه فقط گشته، که دیوانه ترینم دستم تو بگیر وُ مَدَدی کُن چو شهیدانپرواز نمایم که گرفتارِ زمینم ++++سید صادق موسوی
06:24 - 16 اردیبهشت 1405

40٫3k من المشاهدات