🔺پنجاه و نهمین شب بعثت مردمی در رودسر
مردم ولایتمدار و انقلابی رودسر، امشب هم با حضور حماسی و بینظیر خود در میدان شهرداری این شهر، بار دیگر صحنههایی ماندگار از عشق و ارادت به آرمانهای انقلاب و شهدا را خلق کردند.نمایش گزارش
@Roodsar30 آوریل 2026در پاسخ به🔺پنجاه و نهمین شب بعثت مردمی در رودسر
مردم ولایتمدار و انقلابی رودسر، امشب هم با حضور حماسی و بینظیر خود در میدان شهرداری این شهر، بار دیگر صحنههایی ماندگار از عشق و ارادت به آرمانهای انقلاب و شهدا را خلق کردند.نمایش گزارش
@user17691126072030 آوریل 2026در پاسخ بهزنگ خطر برای قیمت نفت حالا به صدا در اومده و تبدیل به اهرم واقعی شده به ۱۴۰ برسه تبدیل میشه به بحران
@Mehrdad6630 آوریل 2026در پاسخ بهخب دو تا سوال!! اول اينكه بعد از سى روز چى!؟بعدشم شما از اين نفت صد و چهل دلارى چيزى ميتونيد بفروشيد يا اينكه آمريكا مشترياى خاور ميانه رو كشيده سمت خودش و داره عشق ميكنه با فروش نفت صد و چهل دلارى!؟😉😏
@user17723600759230 آوریل 2026ترامپ هم با دلار ۲۰۰ تومنی ایرانو بجای اینکار ها یه فکری واسهی اقتصاد کشور کنیددنبال یه جوابی برای محاصر باشیدنمی بینید آمریکا هیچ ابزاری جز محاصر براش نمونده ، بزنید محاصر رو بشکنید آخر ابزارشون هم از بین ببره
@user17725536557530 آوریل 2026در پاسخ بهمن هیچوقت معنی این آپارتاید واضح رو متوجه نشدمچرا شما اینترنت دارید و بدون فیلتر هم دارید و پلتفرم های به اصطلاح خودتون آمریکایی رو هم استفاده میکنید ولی مردم عادی نه؟؟
@Tehrani730 آوریل 2026الان آمریکا دقیقا چه ضرری داره میکنه متوجه نمیشم،- خودش که صادر کننده نفته از قیمت بالا سود میبره،- سوختشم گرون کنه بازم سود میبره،- اروپا که ضد منافعش عمل کرد ضرر کنه بازم سود میبره،- عربا کمتر بفروشن خودش بیشتر بفروشه سود میبره،خیلی مختصر و مفید توضیح بدید کجای منافعش ضربه میخوره
@Sajad_31330 آوریل 2026در پاسخ بهخداروشکر واسه ما به تهدید نمیرسه و مستقیم با بیکاری و قیمت های عجیب و غریب و قطعی اینترنت با سرعت خدمتمون میرسن
@Farnaz_Hosseini30 آوریل 2026در پاسخ بهلطفاً اگر شرایط مساعده اینترنت رو وصل کنید. خیلی لطف بزرگی هست در حق مردم. ممنونم. 🙏🌱
@RasoolSaeedNejad30 آوریل 2026در پاسخ بهنفت همینجور ثانیه به ثانیه داره بالا میرهیادتونه توی ایران یک عده هر دقیقه قیمت دلار رو چک میکردن و به طعنه میگفتن «الان؟ یا الان؟»این کاری بود که دشمن علیه ما در بحث اقتصادی انجام دادحالا ماییم که تلافی کردیم.حالا قیمت نفت در جهان «الان؟ یا الان؟» 😉۴۷ سال جهان ایران رو تحریم کرد و ایران سر…نمایش بیشتر
@user170910145280292284430 آوریل 2026در پاسخ بهدرود بر دکتر قالیباف عزیز ایران .🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍👍👍👍
@Aliyahyavi30 آوریل 2026در پاسخ بهجسارتا رئیس جمهور در حصر خانگیه؟ چرا انقدر قالیباف جدیدا حراف شدهتو چیکاره ای اصن؟ مگه مملکت رئیس جمهور نداره که تو تعیین تکلیف میکنی؟ چرا همین جملاتو پزشکیان نمیگه؟!! اصن کو این پزشکیانو
@user17760873279730 آوریل 2026در پاسخ بهدلار صد و هشتاد تومنی چی؟تخم مرغ دونه ایی بیست هزار تومن چی؟دو ماه بیکاری مون چی؟کرایه خونه چی؟بسه یا باز بگم آقای قالیباف؟