@user17756881978610 اردیبهشت 1405در پاسخ به وداداش حرفت درباره فروش نفت درسته ولی اقتصاد جهانی به هم مرتبطه، مثلا اجناسی که از اروپا به آمریکا صادر میشه اگر افزایش قیمت داشته باشه به تبعش اون جنس یا کالا در آمریکا گرون میشه یا افزایش قیمت بنزین تو آمریکا باعث افزایش قیمت کالا و خدمات میشه
@Mohammadrmz99710 اردیبهشت 1405در پاسخ به وکدوم مشتری خاورمیانه؟ اکثر نفت خروجی این منطقه با بستن تنگه دو ماه وارد باز نشده اصلا جز اون بخش کوچکی از اون دو لوله نفتی. در ضمن ایران قبل جنگ به زور ۴۷ دلار میفروخت الان به التماس ۱۲۰ دلارم نمیفروشه؛ کی ضرر میکنه؟
@user170910048280634583910 اردیبهشت 1405در پاسخ به وآمریکا کل توانش نهایتا تولید 14 میلیون بشکه در روز هستش،نفر دوم که عربستان هستش (فعلا حدود شش تا هفت میلیون) بزرگترین تولید کننده نفت در جهانه.ولی آمما آمریکای منحوس و بزودی ورشکسته به امید خدا حدود بیست میلیون بشکه مصرف روزانشه.پس چطور همزمان هم مصرف خودشو تامین میکنه و نفت هم میفروشه ب فرموده شما؟