10 اردیبهشت 1405

قالیباف با نفت ۱۴۰ دلاری ترامپ را تهدید کرد

رئیس مجلس نوشت: این نوع توصیه‌های مزخرف است که دولت آمریکا از افرادی مانند بسنت دریافت می‌کند که همچنین ایدهٔ محاصره را هم تبلیغ می‌کنند و قیمت نفت را به بیش از ۱۲۰ دلار رساندند. ایستگاه بعدی قیمت نفت: ۱۴۰ دلار.
خب دو تا سوال!! اول اينكه بعد از سى روز چى!؟بعدشم شما از اين نفت صد و چهل دلارى چيزى ميتونيد بفروشيد يا اينكه آمريكا مشترياى خاور ميانه رو كشيده سمت خودش و داره عشق ميكنه با فروش نفت صد و چهل دلارى!؟😉😏
01:18 - 10 اردیبهشت 1405

2 بازنشر243 واکنش
17٫1k بازدید



3 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ایلیا تواضع‌
@user17756881978610 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
داداش حرفت درباره فروش نفت درسته ولی اقتصاد جهانی به هم مرتبطه، مثلا اجناسی که از اروپا به آمریکا صادر میشه اگر افزایش قیمت داشته باشه به تبعش اون جنس یا کالا در آمریکا گرون میشه یا افزایش قیمت بنزین تو آمریکا باعث افزایش قیمت کالا و خدمات میشه

تصویر نمایه‌ی ‌داش ممد‌
@Mohammadrmz99710 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
کدوم مشتری خاورمیانه؟ اکثر نفت خروجی این منطقه با بستن تنگه دو ماه وارد باز نشده اصلا جز اون بخش کوچکی از اون دو لوله نفتی. در ضمن ایران قبل جنگ به زور ۴۷ دلار میفروخت الان به التماس ۱۲۰ دلارم نمیفروشه؛ کی ضرر میکنه؟

تصویر نمایه‌ی ‌سید رسول موسوی نیا‌
@user170910048280634583910 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
آمریکا کل توانش نهایتا تولید 14 میلیون بشکه در روز هستش،نفر دوم که عربستان هستش (فعلا حدود شش تا هفت میلیون) بزرگترین تولید کننده نفت در جهانه.ولی آمما آمریکای منحوس و بزودی ورشکسته به امید خدا حدود بیست میلیون بشکه مصرف روزانشه.پس چطور همزمان هم مصرف خودشو تامین میکنه و نفت هم میفروشه ب فرموده شما؟