جالبه حتی منافقین هم مخالف این شخص هستند.دیگه واقعا چقدر آدم باید احمق باشه که از این عوضی طرفداری کنه.
@dooste_khoob3 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجالبه حتی منافقین هم مخالف این شخص هستند.دیگه واقعا چقدر آدم باید احمق باشه که از این عوضی طرفداری کنه.
@user1775474473573 اردیبهشت 1405در پاسخ بهملاقات با مرتس که هیچ ، ترامپ حتی حاضر به یه تماس تلفنی با این شخص نشده ، پارلمان اروپا هم دست رد بهش داده و تو جلسه بهمن دعوتش نکردند سخنرانی کنه ، کلا کسی ادم حسابش نمی کنه.
@Amin_Y3 اردیبهشت 1405زبالة بن آشغال بن مزبلهسسها حیف شد؛ اون جوون سس قرمز رو ریخت تو زباله
@Victor_from_God3 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون سس خرسی یک نمونه ادم خائن بی غیرت بدون خانواده و مجموع احمقیت می باشد حالا طرفداراش رو تصور کنید 🤣🤣 بهتر بزارندش سیرک برنامه اجرا کنه با خرس ها
@user1775474473573 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاخه اینها هم دو دو تا چهارتا می کنند میبینن اپوزیسیونی که دعوت به حمله وطن می کنه چرا باید بهش بها بدن ؟ مگه سال ۵۷ با دعوت حمله نظامی رژیم عوض شد ؟ نلسون ماندلا با جنگ مگه تغییر ایجاد کرد ؟ گاندی ؟ مارتین لوتر مگه با خشونت تغییر فرهنگی ایجاد کرد ؟ میبینن مشخصه های یک رهبر نداره و بهش بها نمیدن
@user1773890610654321943 اردیبهشت 1405آخی مرتس باهات حرف نزد؟اشکال نداره .تو با خود آدولف مصاحبه کردی😂😂😂😂😂🤌
@iran883 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچهره کریه رضا پهلوی با سس گوجه فرنگی که روی گردنش ریخته! عجب قابی 🙌
@al_aghsa3 اردیبهشت 1405دور افتاده گدای برای اربابش اسرائیل، خدا دشمنان ایران بیش از این خار بکند
@Ando403 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاولین جانباز گارد جاویدان که خود شاهتون شد!از فردا همین درصد ایثارگری رو هر روز تو سرتون میزنه که بخاطر ایران و شما این از خود گذشتگی رو کرده...
@Iraniiiiiiiiiiiiii3 اردیبهشت 1405در پاسخ بهچقدر دیگه باید تحقیر شی تا بفهمی آنتن نمیدی؟ چهارتا دلقکیم که دورتن و بالا پایین میپرن یا احمقن یا خوب میشناسنت که چقدر احمقی و اگه یک میلیونیوم درصد شانسی برای برگشت داشته باشی حسابی ازت بدوشن! برو دنبال بازیت پسر جان تورو چه به این کارا آخه
@user17091015341881768233 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتا دیروز، اکونومیست به این بدبخت می گفت"احمق مفید"😂الان دیگه استفادهش تموم شده و شده"احمق مضر"🤣