@user17752865604127 فروردین 1405در پاسخ بهقرار بود چرخه آتش بس مذاکر جنگ تکرار نشهگشت ارشاد رو گفت صلاح جامعه نیست کنسل کردن۲۶میلیون جان فدا حمایت کننده میدان نظامی اعلام آمادگی کردندچرا حرف ۲۶میلیون رو گوش نمیدید؟؟؟چرا انتقام رهبر رو نمیگیرید…نمایش بیشتر
@Ammarmahdavi27 فروردین 1405در پاسخ بهاز شما انتظار نبود مثل ظریف از حقوق ایران عقب نشینی کنید اما در بحث رقیق سازی اورانیوم و کنسرسیوم شما از خط قرمز رهبری عقب نشینی کردید. لطفا مراقب باشید اعتماد مردم را از دست ندهید
@user17762839708427 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهاتصال کامل اینترنت,حقوق اولیه شهروندی
با قطع شدن کامل #اینترنت_بین_الملل راه برای وی پی ان فروش ها با قیمت های نجومی و غیر قانونی کامل باز شده مسئولین محترم: رهبر بزرگ انقلاب رئیس محترم جمهور دکتر قالیباف شورای محترم امنیت ملی اینجانب یک جوان فریلنسر که از طریق #اینترنت کسب درآمد حلال میکنه از جانب میلیون ها ایرانی که شغل آن ها وابسته به #اینترنت_بین_الملل است درخواست داریم #اینترنت_بین_الملل بدون طبقاتی شدن در دسترس تمام مردم قرار بگیرد و از حقوق اولیه شهروندی خود برخوردار باشیم با قطع #اینترنت_بین_الملل راه برای سودجوها باز شده و با فروختن #وی_پی_ان امنیت سایبری کاربرها به خطر افتاده است 17 میلیون نفر از دانشجو-کارمند-فریلنسر ها-انلاین شاپ ها -برنامه نویس ها-تریدرها و بسیاری از کسب و کارها در معرض خطر نابودی قرار دارند و شبکه داخلی به هیج وجه قادر به پاسخگویی نیست با توجه به اصول ۳ (ایجاد امکانات لازم برای رشد و ارتباطات)، ۹ (ممنوعیت محدود کردن آزادیهای مشروع بدون مبنای قانونی مشخص) و ۲۵ (مصونیت و حق دسترسی به مکاتبات و ارتباطات) از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به برقراری اتصال پایدار و بدون محدودیت غیرضروری به اینترنت بینالملل برای مردمی که در طول 2 ماه جنگ تحمیلی میدان را خالی نکردند اقدام فرمایید و جلوی هرگونه طبقاتی شدن اینترنت که حق تمام مردم است را بگیرید پیشاپیش از سپاسگزارم پاینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاینده ایران #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، نهاد محترم ریاست جمهوری، شورای عالی امنیت ملی، دفتر مقام معظم رهبری
0100گزارش از مطالبه
@News_ir27 فروردین 1405در پاسخ بهبروزرسانی خسارات نیروی هوایی ایالات متحده در جنگ ایران
کل خسارات اکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده میشود و هزینههای جایگزینی واقعی احتمالاً حتی بیشتر نیز خواهد شد.نمایش گزارش
@user17703106277227 فروردین 140578سال هست غرب از اسراییل حمایت کرده بعد انتظار دارید یک شبه دست از اسراییل بردارن؟؟اینقدر مقاومت رو خوار و خفیف نکنید با این مذاکرات مزخرف که به شش ماه نرسیده دوباره ترور و جنگ شروع میشه مرگ یکبار ،شیون هم یکبار گور پدر سیاسی کاری ،که تهش نتیجه اش میشه ترور رهبر مملکت
@Antiisraeil27 فروردین 1405در پاسخ بهسلام.جناب قالیباف، جسارتا یه سوال دارم از خدمتتون.اون دارایی های ما آزاد شد دیگه؟؟ شبا کردن یا ساتنا؟و اینکه شرط بعدی هم که آتش بس توی تمام محورهای مقاومت بود و اگر هر کدام از این شروط انجام نمیشد،تیم مذاکرات ما،سوار هواپیما نمیشد به مقصد اسلام آباد،تا الان حدود ۳۵۰ تا شهید داده توی لبنان...
@user17080293146027 فروردین 1405در پاسخ بهسردار حمله پیشدستانه انجام بدهید انگ کنار آمدن به شما نزنند
@sco_razavi_ir27 فروردین 1405در پاسخ به«بعثت ایرانیان»: تجلی اراده الهی در عصر غیبت کبری| از خیزش خیابانی تا فتح بیتالمقدس
در میان نبرد نابرابر حق و باطل، ملتی برخاسته است تا آرمانهای الهی را در جهان گسترش دهد. «بعثت ایرانیان»، این پدیده شگرف تاریخ معاصر، اتفاقی نیست، بلکه جلوهگر اراده خداوند و رسالت تاریخی امت شیعه در دوران غیبت کبری است. این «بیداری عمومی»، که ریشه در باورهای دینی و صلابت فرهنگی ایرانیان دارد، افقه…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user1772533075627 فروردین 1405در پاسخ بهآمریکا و اسراییل فقط زور را میفهمند نه گفتمان . خودمان را فریب ندهیم
@ErtebatGostar27 فروردین 1405در پاسخ بهبرادر؛ لبنان توافق کرده نه حزب الله....تو ایران هم گیر وفاقیون معتاد به مذاکره هستیم!!!!!
@usercbgfjhvfhkhbhg366467627 فروردین 1405آقای قالیباف از حقوق ملت ذره ای کوتاه نیایید ،شما یک ملت پشتوانه داریدمیدان جنگ و خیابان پیروز شد میدان دیپلماسی با شمااحسن که از واژه صهیون سوز «اول اسرائیل» مرتب استفاده می کنید.
@user170910133983746318327 فروردین 1405در پاسخ بهشیطان بزرگ، آمریکاست و تولهی نامشروع آن، اسرائیل. هدف از ایجاد این توله، حفظ منافع شیطان در منطقه است، حالا چرا شیطان باید از تولهش که او را بسیاردوست دارد، دست بردارد؟ این یک تقاضای نادرست از شیطان است. باید با شیطان و تولهش جنگید و آنها را نابود کرد. شیطان حرف آدم نمیفهمد،فقط زبان زور می فهمد.
@USANR27 فروردین 1405امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ است و هنوز خبری از ابلاغ بخشنامه حقوق و دستمزد نیست! جناب آقای قالیباف، آقای وزیر کار؛ انگار مظلوم تر از کارگران و مستمری بگیران تأمین اجتماعی پیدا نکرده!متوقع هستیم در لباس نماینده مردم از حقوق کارگران صیانت کنید. خط مقدم نبرد اقتصادی بازار کار است و سربازان این میدان برای …نمایش بیشتر
@user17744706762927 فروردین 1405در پاسخ بهاز مذاکره با شیطان لذت ببرید،اما این چرخه نه به دست شما بلکه به دست خدا و مردم مبعوث شدش تموم میشه،انشالله