آمریکا از اشتباه «اول اسرائیل» دست بردارد

ایالات متحده باید به توافق عمل کند | آمریکا از اشتباه «اول اسرائیل» دست بردارد | ایران و مقاومت یک جان هستند، هم در جنگ و هم در آتش‌بس
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت:تکمیل و تثبیت آتش‌بس فراگیر در لبنان نتیجهٔ مقاومت و نبرد جانانه حزب الله عزیز و متحد بودن محور مقاومت خواهد بود. ایالات متحده باید به توافق عمل کند.مقاومت و ایران یک جان هستند، هم در جنگ و هم در آتش بس.آمریکا از اشتباه «اول اسرائیل» دست بردارد.
00:37 - 27 فروردین 1405

9 بازنشر34 واکنش
70٫4k بازدید



23 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌..sa...‌
@user17752865604127 فروردین 1405
در پاسخ به
قرار بود چرخه آتش بس مذاکر جنگ تکرار نشهگشت ارشاد رو گفت صلاح جامعه نیست کنسل کردن۲۶میلیون جان فدا حمایت کننده میدان نظامی اعلام آمادگی کردندچرا حرف ۲۶میلیون رو گوش نمیدید؟؟؟چرا انتقام رهبر رو نمیگیرید…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌حسن کتابی‌
@Ketaby27 فروردین 1405
در پاسخ به
لبنان جداگانه با اسرائل توافق کرد

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi27 فروردین 1405
در پاسخ به
از شما انتظار نبود مثل ظریف از حقوق ایران عقب نشینی کنید اما در بحث رقیق سازی اورانیوم و کنسرسیوم شما از خط قرمز رهبری عقب نشینی کردید. لطفا مراقب باشید اعتماد مردم را از دست ندهید

@user17762839708427 فروردین 1405
در پاسخ به
مطالبه

اتصال کامل اینترنت,حقوق اولیه شهروندی

با قطع شدن کامل #اینترنت_بین_الملل راه برای وی پی ان فروش ها با قیمت های نجومی و غیر قانونی کامل باز شده مسئولین محترم: رهبر بزرگ انقلاب رئیس محترم جمهور دکتر قالیباف شورای محترم امنیت ملی اینجانب یک جوان فریلنسر که از طریق #اینترنت کسب درآمد حلال میکنه از جانب میلیون ها ایرانی که شغل آن ها وابسته به #اینترنت_بین_الملل است درخواست داریم #اینترنت_بین_الملل بدون طبقاتی شدن در دسترس تمام مردم قرار بگیرد و از حقوق اولیه شهروندی خود برخوردار باشیم با قطع #اینترنت_بین_الملل راه برای سودجوها باز شده و با فروختن #وی_پی_ان امنیت سایبری کاربرها به خطر افتاده است 17 میلیون نفر از دانشجو-کارمند-فریلنسر ها-انلاین شاپ ها -برنامه نویس ها-تریدرها و بسیاری از کسب و کارها در معرض خطر نابودی قرار دارند و شبکه داخلی به هیج وجه قادر به پاسخگویی نیست با توجه به اصول ۳ (ایجاد امکانات لازم برای رشد و ارتباطات)، ۹ (ممنوعیت محدود کردن آزادی‌های مشروع بدون مبنای قانونی مشخص) و ۲۵ (مصونیت و حق دسترسی به مکاتبات و ارتباطات) از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به برقراری اتصال پایدار و بدون محدودیت غیرضروری به اینترنت بین‌الملل برای مردمی که در طول 2 ماه جنگ تحمیلی میدان را خالی نکردند اقدام فرمایید و جلوی هرگونه طبقاتی شدن اینترنت که حق تمام مردم است را بگیرید پیشاپیش از سپاسگزارم پاینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاینده ایران #اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید

وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، نهاد محترم ریاست جمهوری، شورای عالی امنیت ملی، دفتر مقام معظم رهبری

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
@News_ir27 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌بهروز حسین زاده‌
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  26 فروردین 1405

‌بروزرسانی خسارات نیروی هوایی ایالات متحده در جنگ ایران

کل خسارات اکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و هزینه‌های جایگزینی واقعی احتمالاً حتی بیشتر نیز خواهد شد.

نمایش گزارش


@user17703106277227 فروردین 1405
78سال هست غرب از اسراییل حمایت کرده بعد انتظار دارید یک شبه دست از اسراییل بردارن؟؟اینقدر مقاومت رو خوار و خفیف نکنید با این مذاکرات مزخرف که به شش ماه نرسیده دوباره ترور و جنگ شروع میشه مرگ یکبار ،شیون هم یکبار گور پدر سیاسی کاری ،که تهش نتیجه اش میشه ترور رهبر مملکت

تصویر نمایه‌ی ‌سیدلی‌
@Shasdali27 فروردین 1405
در پاسخ به
آبروی نداشته اش را با اعتماد دوباره به قاتلین رهبر به آتش کشید!

تصویر نمایه‌ی کاربر
@Antiisraeil27 فروردین 1405
در پاسخ به
سلام.جناب قالیباف، جسارتا یه سوال دارم از خدمتتون.اون دارایی های ما آزاد شد دیگه؟؟ شبا کردن یا ساتنا؟و اینکه شرط بعدی هم که آتش بس توی تمام محورهای مقاومت بود و اگر هر کدام از این شروط انجام نمیشد،تیم مذاکرات ما،سوار هواپیما نمیشد به مقصد اسلام آباد،تا الان حدود ۳۵۰ تا شهید داده توی لبنان‌...

تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا داورپناه‌
@user17080293146027 فروردین 1405
در پاسخ به
سردار حمله پیش‌دستانه انجام بدهید انگ کنار آمدن به شما نزنند

تصویر نمایه‌ی ‌سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی‌
@sco_razavi_ir27 فروردین 1405
در پاسخ به

«بعثت ایرانیان»: تجلی اراده الهی در عصر غیبت کبری| از خیزش خیابانی تا فتح بیت‌المقدس

در میان نبرد نابرابر حق و باطل، ملتی برخاسته است تا آرمان‌های الهی را در جهان گسترش دهد. «بعثت ایرانیان»، این پدیده شگرف تاریخ معاصر، اتفاقی نیست، بلکه جلوه‌گر اراده خداوند و رسالت تاریخی امت شیعه در دوران غیبت کبری است. این «بیداری عمومی»، که ریشه در باورهای دینی و صلابت فرهنگی ایرانیان دارد، افق‌ه…
نمایش بیشتر

نمایش گزارش


@user1772533075627 فروردین 1405
در پاسخ به
آمریکا و اسراییل فقط زور را میفهمند نه گفتمان . خودمان را فریب ندهیم

@ErtebatGostar27 فروردین 1405
در پاسخ به
برادر؛ لبنان توافق کرده نه حزب الله....تو ایران هم گیر وفاقیون معتاد به مذاکره هستیم!!!!!

تصویر نمایه‌ی ‌محمدتون‌
@SM_MOUSAVI227 فروردین 1405
در پاسخ به
امثال ظریف و روحانی که خودشون داد میزنند غربگرا و کد خدا پرست هستند شرف دارند به اونها که ادای انقلابی بودن در میارن اما همه کارهاشون مانند غرب پرست ها و تسلیم گرایان هست.مردم میدونند چه کسی میگم...#جنگ #شعام#قالیباف#مذاکره ...

@usercbgfjhvfhkhbhg366467627 فروردین 1405
آقای قالیباف از حقوق ملت ذره ای کوتاه نیایید ،شما یک ملت پشتوانه داریدمیدان جنگ و خیابان پیروز شد میدان دیپلماسی با شمااحسن که از واژه صهیون سوز «اول اسرائیل» مرتب استفاده می کنید.

@user170910133983746318327 فروردین 1405
در پاسخ به
شیطان بزرگ، آمریکاست و توله‌ی نامشروع آن، اسرائیل. هدف از ایجاد این توله، حفظ منافع شیطان در منطقه است، حالا چرا شیطان باید از توله‌ش که او را بسیاردوست دارد، دست بردارد؟ این یک تقاضای نادرست از شیطان است. باید با شیطان و توله‌ش جنگید و آنها را نابود کرد. شیطان حرف آدم نمی‌فهمد،فقط زبان زور می فهمد.

@Fayez_shafiei27 فروردین 1405
در پاسخ به
درود خدا بر مردِ میدان 👏👏👏لبنان جان ایران است

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR27 فروردین 1405
امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۵ است و هنوز خبری از ابلاغ بخشنامه حقوق و دستمزد نیست! جناب آقای قالیباف، آقای وزیر کار؛ انگار مظلوم تر از کارگران و مستمری بگیران تأمین اجتماعی پیدا نکرده!متوقع هستیم در لباس نماینده مردم از حقوق کارگران صیانت کنید. خط مقدم نبرد اقتصادی بازار کار است و سربازان این میدان برای …نمایش بیشتر

@user17753090892827 فروردین 1405
در پاسخ به
آقای قالیباف این اینترنت ما چیشد؟

@user17744706762927 فروردین 1405
در پاسخ به
از مذاکره با شیطان لذت ببرید،اما این چرخه نه به دست شما بلکه به دست خدا و مردم مبعوث شدش تموم میشه،انشالله