@user170910126889534353022 فروردین 1405تعليقًا علىچند روز دیگه که این کشتی ها موقعیت یابشون رو روشن کردن مشخص میشه که کی درست میگه کی کذبسنتکام وقتی رسما اعلام میکنه چیزی رو بدونید که اتفاق افتاده
@Doustdar_Velayat22 فروردین 1405تعليقًا علىمردم ولینعمتان مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب هستند و دانستن حقایق قطعا حق مسلم مردم ایرانست.باتوجه به ابهامات موجود، ازجمله آزادسازی منابع بلوکهشده ایران قطع حملات رژیم صهیونیستی به لبنان (بیروت و سایر مناطق آن بهویژه جنوب رودخانه لیتانی) تا اینلحظه، با حمایت از این پویش، مشخص خواهدشد شروط واقعی…أظهر المزيداعلام عمومی شروط ۱۰گانه آتشبس با آمریکايطلبانتشار دقیق و کامل شروط ۱۰گانه مربوط به آتشبس با طرف آمریکایی
باتوجه به اعلام آتشبس درشرایطی که حملات کوبنده و غرورآفرین نیروهای مسلح، بهویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران، باعث استیصال و درمعرض نابودی قرارگرفتن رژیم غاصب صهیونیستی شدهبود و بادرنظرگرفتن صحبت رسمی سخنگوی کاخ سفید و معاون رییسجمهور آمریکای جنایتکار درخصوص مفاد شروط اعلامی ایران که بهنظر با آنچه تاکنون ازسوی سخنگوی وزارت امورخارجه اطلاعرسانی شدهاست تفاوتهای اساسی دارد، درراستای ابهامزدایی و احترام به مردم جانفدا که همیشه در خیابان حضور داشته، حمایت خود را به بهترینشکل از میدان انجام دادهاند، لازمست دقیقا متنی که به طرف میانجیگر و همچنین طرف آمریکایی ارسال شدهاست ازسوی وزارت امورخارجه منتشر شود تا ابهام موجود برطرفشده، مردم بدانند چرا آتشبس اعلام شدهاست و مذاکرات با طرف آمریکایی بر چه مبنایی انجام خواهدشد. اینحق مسلم وطبیعی یکایک مردم ایرانست.
وزیر امور خارجه، سخنگوی امور خارجه، رئیس جمهور، شورایعالی امنیت ملی ، وزارت امور خارجه، رئیس جمهور محترم، وزیر امور خارجه ، دبیر شورای عالی امنیت ملی
100010٬000
@user17581699816422 فروردین 1405تعليقًا علىيطلبپیشنهاد حذف کنکور در سال جاری برای شرایط پیش آمده
با توجه به شرایط پیش آمده و جنگ هایی که رژیم غاصب صهیونیستی و رژیم تروریستی آمریکا بر ما تحمیل کرد واقعا تمرکز بر روی کنکوری که خودش در حالت عادی واقعا مورد تایید آموزش و پرورش و تمام دلسوزان عرصه آموزش نیست،چه برسد به امسال که واقعا تمرکز بر روی تست در خیلی از مناطق کشور واقعا امکان پذیر نبوده است. در ضمن واقعا رفتن به حوزه در این شرایط سخت هست برای دانش آموزان و خانواده ها و مراقبین حوزه چون از نظر این این رژیم های پلید هیچ خط قرمزی و هیچ قانونی اهمیتی ندارد.واقعا بعید نیست حوزه ها هدف قرار دهند. درخواست بررسی این درخواست داریم. با تشکر
آموزش و پرورش، جناب علیرضا کاظمی، وزیر محترم آموزش و پرورش، سازمان سنجش و آموزش کشور، آقای محسن زارعی (رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش )
1001000
@Mr13804322 فروردین 1405تعليقًا علىبابا سنتکام هیچ غلطی نمی تواند بکند مگرنه نابودشان خواهیم کرد به قعر دریا هیمنه پوشالی شون درهم خواهیم پیچید،
@Mrjp122122 فروردین 1405تعليقًا علىآمریکا و هیئت دولت آمریکا غلط کرده اند بخواهند دوباره آب خلیج فارس را حتی در خواب ببینند . خلیج فارس برای آمریکا منبعد حرام است . بسازید باز هم در مرحله ساخت میزنیم
@user17745186873822 فروردین 1405تعليقًا علىدوستان عزیز چه اشکالی داره معامله کنیم تمام تحریم ها برداشته بشه و پول های بلوکه شده آزاد بشه و در قبالش اورانیوم تحویل بدیم خوب نیست ؟؟؟؟؟
@user17732689557622 فروردین 1405تعليقًا علىلطفی که ترامپ با آغاز جنگ و شروع نظم جدید تنگه هرمز کرده هیچ کس تا الان نکرده .اگر چه شهدای زیادی دادیم .عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد .روزی حدود ۳۳ همت .هر نفر ایرانی حدود ۱۱ میلیون تومان در ماه
@user17759058567522 فروردین 1405تعليقًا علىدلم نمی خواد اینو بگم ولی همیشه آخرش حرف اونا درست درمیاد. ای کاش یکم بیشتر با مردم خودمون صادق می بودند
@user17703106277222 فروردین 1405احتمالا با ناوشون اومدن زنگ در تنگه هرمز رو زدن ایران گفته کیه ؟ اینها هم سریع فرار کردن😂😂 این بود ارتش هالیوودی
@Persiansoldier22 فروردین 1405حالا نمیدانم درسته یا غلطه، این برام سواله یه عده با کدام اطلاعات دارن با قطعیت میگن آمریکا در هرمز مشغول مینروبی است.اونجا هستند، دارن توی مینروبی کمک میکنن.عجیباً غریبا
@user17724739934222 فروردین 1405تعليقًا علىدمتون گرم کار خوب باید مثل نیرو های مسلح باشه ، امیدوارم در اقتصاد هم همینطور شکوفایی پیش بیاد ، و اونوقت که ما واقعا قدرت جهانی هستیم نه منطقه ای
@saeid_4222 فروردین 1405تعليقًا علىما برای اخطار رادیویی حتی به قایقهای ماهیگیری و هر جنبندهای توی خلیجفارس هم مکالمهی ضبط شدهی بیسیم رو داریم و هم تصویر، همیشه قبلا منتشر میشد.الان چجوریه یعنی توی همچین شرایطی از همچین دستاوردی یه ویدئو یا حتی مکاملهی بیسیم ضبط نکردیم که بزنیم تو دهن سنتکام؟!
@loser_user22 فروردین 1405تعليقًا علىباورم نمیشه و حیرت میکنم از تک بُعدی بودن برخی دوستان. چرا واقعا؟ب کجا وصلید که این اقتصاد ذره ای بهتون فشار نیاورد؟اگر فشار آورد چی شد ک ب این باور رسیدین حق زندگی کردن ندارید؟ چطور ب این باور رسیدین سمند و تویوتا فرقی ندارن؟ کتاب قلعه حیوانات شاید دو ساعت از وقتتون رو بگیره. کاش بخونید