22 فروردین 1405

تکذیب ادعای اخیر فرمانده سنتکام توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) گفت: ادعای فرمانده سنتکام مبنی بر نزدیک‌شدن و ورود شناورهای آمریکایی به تنگه هرمز، قویاً تکذیب می‌گردد و ابتکار عمل برای عبور و مرور هر شناوری در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
حالا نمی‌دانم درسته یا غلطه، این برام سواله یه عده با کدام اطلاعات دارن با قطعیت میگن آمریکا در هرمز مشغول مین‌روبی است.اونجا هستند، دارن توی مین‌روبی کمک میکنن.عجیباً غریبا
22:41 - 22 فروردین 1405

1 بازنشر61 واکنش
17٫4k بازدید



2 پاسخ

@Afsaholmotekalemin23 فروردین 1405
در پاسخ به
یه عده به طنز میگن هر چیزی رو حکومت به شدت تکذیب کرد اتفاق افتاده...متاسفانه تا الان بی راه هم نگفتن

@user17754844975623 فروردین 1405
در پاسخ به
سابقه... وقتی اونا هرچی گفتن درست بود، اینور هرچی تکذیب کردن دروغ بود. عقل سلیم تشخیص میده دروغ رو از راست. دیواری بی اعتمادی مردم به مسئولین خیلی خیلی بلنده