پزشکیان: با هر نتیجه‌ای از مذاکرات، دولت پای کار مردم است

رئیس جمهور اعلام کرد: هر نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مسعود پزشکیان رئیس جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیأت ایرانی عالی رتبه‌ای که در پاکستان حاضر شده با تمام وجود حافظ منافع ایران است و در همین راستا شجاعانه مذاکره خواهد کرد. در هر صورت خدمت ما به مردم لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و هر نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است.
پایان پیام/
18:58 - 22 فروردین 1405

4 اقتباس24 التفاعل
118٫9k من المشاهدات


97 الإجابة

@user17690602924422 فروردین 1405
تعليقًا على
من كار به هيچ چي ندارم، فقط تو مرد بسيار شريفي هستي جناب دكتر پزشكيان

@user17759217396122 فروردین 1405
تعليقًا على
اینترنت رو وصل کنید !!!!! دیگه تاسف هم نمیشه خورد برای این وضع بعد گله میکنید که چرا مردم اعتراض میکنن و مخالف شدن

@user17759217396122 فروردین 1405
تعليقًا على
بعدم سلطان پزشکیان در اکس برای کی پست میزاری دقیقا ؟؟؟ من خودم تو اکس فالو دارمت اما الان وقتی نمیتونم ببینمش چه فایده ؟؟

@user17755978693122 فروردین 1405
تعليقًا على
تورو خدا تو پای کار ما واینستا خواهش میکنم تو هیچ کاری برای ایران و ایرانی انجام نده

‌esi‌ صورة الملف الشخصي
@esi6622 فروردین 1405
تعليقًا على
آقای پزشکیان ما که اصلا امیدبه شمانداشتیم میدونستیم کاری ازدست شما برنمیاد ولی شمابزرگترین وعده انتخاباتی تون بوداینترنت بدون فیلتر 2ماه هست اینترنت نداریم حتی اینترنت نامحدود که ازساعت 1بامداد تا 11 بود رو کردین 2 تا 7 صبح 😏 سرعتش رو که دیگه نگم 3 روزه میخوام سریال 3*4 دانلود کنم هنوز دانلود نشده

@user170910118971218060422 فروردین 1405
۴۰ روزه اینترنت قطع شده نه کاری نه تفریحی شدیم عین مُرده ها . نخوایم پای کار ما باشید کی رو باید ببینیم ؟اگه ذره ای توانایی داری ، پیگیر اتصال اینترنت باش و نزار اینترنت طبقاتی بشه #اینترنت

@user17703106277222 فروردین 1405
تعليقًا على
😂😂😂

‌esi‌ صورة الملف الشخصي
@esi6622 فروردین 1405
تعليقًا على
راستی آقای پزشکیان چی شد قرار بود گواهینامه بانوان درست بشه هر روز پیامک میدادین وقتی قدرتی ندارید ترو خدا وعده ندین سهمیه بنزین 6ماه رو کردین 3ماه اینترنت رو که دیگه نگم.

‌قصیده ای از ایران(۲)‌ صورة الملف الشخصي
@Fromiran22 فروردین 1405
تعليقًا على
با سلام خدمت همه ی دوستان جهت آگاهی: قطع کردن و وصل کردن اینترنت در اختیار رهبری و شورای عالی امنیت ملی میباشد و ریاست جمهوری و وزیر ارتباطات کوچکترین اختیاری در این مورد ندارند .موفق و پیروز باشید

@user17722719794122 فروردین 1405
تعليقًا على
دارم به این فکر میکنم طرف اومده یه حرفی رو زده که به مردم برسه ولی توی شبکه ی اجتماعی ای این حرف رو زده که دست مردم بهش نمیرسه. خود پیامش هم ابهام داره. یعنی چی هر نتیجه ای؟

‌اخبار اينترنت‌ صورة الملف الشخصي
@NovaShift22 فروردین 1405
تعليقًا على
بیش از ۴۵ روز قطع اینترنت بین‌الملل، کمر کسب‌وکارهای آنلاین را شکسته و موجبات نابودی شمار زیادی از فعالان اقتصادی را فراهم آورده است. تداوم این وضعیت، پایه‌های اقتصاد دیجیتال را متزلزل ساخته و ضرورت اتصال فوری و پایدار اینترنت بین‌الملل را بیش از پیش آشکار می‌سازد.با احترام، #اینترنت_را_وصل_کنید

@user17753951143722 فروردین 1405
تعليقًا على
تورم وحشتناک قبل از جنگ و نرخ دلار ۱/۶ میلیون ریالی نتیجه پای کار بودن همین دولت بود ، فراموش نمیکنیم و اشتباهات و اختلاس ها و فساد ، قطعا زیر سایه جنگ فراموش نمیشه آقای رئیس جمهور ، زندگی و معیشتمون تو کشور بدترین وضع ممکن رسیده

‌احسان ترک‌ صورة الملف الشخصي
@torkehsan22 فروردین 1405
تعليقًا على
اینترنت به قبل باز نمی گردد و گوگل وصل نمی شود این یکی رو یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت 😅

@user17724739934222 فروردین 1405
تعليقًا على
ببخشید جسارت معذرت میخواهم ، ولی شما اقای پزشکیان بدرد ریاست جمهوری نمیخورید ، انسان شریف و درستکار و تحصیل کرده خوبه اما مهمترین ویژگی رئیس جمهور اقتدار و محکم بودن و استحکام بالا هستش ،شما حتی زمان جنگ هم یک نطق سنگین مقتدرانه منتشر نکردید ، با عذرخواهی از عراب در زمان نادرست خراب کردید

@user170910174982844086722 فروردین 1405
اگر واقعا پای کار مردم می‌بودین، حداقل وزیرتون 40 روز قطعی #اینترنت رو یک ذره به روی خودش میاورد!!.#اینترنت_طبقاتی

‌یک انسان معمولی‌ صورة الملف الشخصي
@Normalhuman22 فروردین 1405
تعليقًا على
اگر شما راست میگید،‌ پس لابد ما جزو مردم نیستیم. 40 روز است که بیکار شده ایم و دریغ از هزار تومان درآمد. دوباره نان خور پدر مادر شده ایم و شرمنده خودمان.

@user170910034626519208722 فروردین 1405
تعليقًا على
دکتر جون شمارو نبردن پاکستان؟سری بعد ایشالا

@user170910174982844086722 فروردین 1405
تعليقًا على
یک سری افراد با لحن تند میگن امور خودتون رو به بستر #اینترنت داخلی انتقال بدین! والا پیام رسان بله یک عکس 300 کیلوبایتی رو سه دقیقه طول میکشه ارسال کنه!

‌عبدالکریم‌ صورة الملف الشخصي
@Ghasem31322 فروردین 1405
تعليقًا على
نمی‌شد تو ویراستی یا روبینو بذارید حدالامکان از ابزارهای یانکی ها استفاده نکنیم حتی اگر اینترنت بین‌المللی باز شد بعضاً دیپسیک deepseek چینی‌ها بهتر از چت جی پی تی هست تازه محدودیت تعداد سوال هم ندارد