ببخشید جسارت معذرت میخواهم ، ولی شما اقای پزشکیان بدرد ریاست جمهوری نمیخورید ، انسان شریف و درستکار و تحصیل کرده خوبه اما مهمترین ویژگی رئیس جمهور اقتدار و محکم بودن و استحکام بالا هستش ،شما حتی زمان جنگ هم یک نطق سنگین مقتدرانه منتشر نکردید ، با عذرخواهی از عراب در زمان نادرست خراب کردید