لعنت بر شبکه های معاند که خواستار جنگ ، جنایت و ویرانی ایرانمون شدن.و همچنان با پررویی تمام دارن حرفا ، کارها و حملاتشون رو توجیح میکنن.خودم به شخصه توجیح چندانی به جز آوارگی مردم و ویرانی نمیبینم.
16:45 - 18 فروردین 1405

91 بازدید