تا به بازدارندگی کامل و رفع کامل سایه جنگ و تعلیق و تحریم و تهدید امت امام نرسیم حرف از سازش خیانت است..... این جنگِ موجودیتی است سازشی وجود ندارد که انتخاب شود.
@ommateemam14 اسفند 1404تا به بازدارندگی کامل و رفع کامل سایه جنگ و تعلیق و تحریم و تهدید امت امام نرسیم حرف از سازش خیانت است..... این جنگِ موجودیتی است سازشی وجود ندارد که انتخاب شود.
@HasanSalehiJan14 اسفند 1404تعليقًا علىبله نظرسنجی ماهم در خبرگزاری فارس تقریبا چنین نتیجهای داشت:https://farsnews.ir/HasanSALEHi/1772708466003907851آیا موافقید یک نظرسنجی کنیم:پایان جنگ بدون هیچ پیششرطی از دو طرف:موافقان پایان جنگ/لایکمخالفان پایان جنگ /دیسلایک.من خودم مخالف پایان جنگ و موافق ادامه مقاومت هستم.💪 دیسلایک یعنی ما به مبارزه ادامه خواهیم داد.
@User1282799333933914 اسفند 1404تعليقًا علىعذر میخوام کسی اطلاعی داره فعالیت ادارات کشور دقیقا از چندم شروع میشه؟#جنگ #اینترنت #رهبر_شهید #رهبر
@KazemiTheNonOriginal14 اسفند 1404تعليقًا علىبمباران همه جا به جز اینجا، این یه مطالبه ملی هستش، زود اینترنتو باز کنید تا به دنیا نشون بدیم با کی طرفند
@RasoolSaeedNejad14 اسفند 1404تعليقًا علىمردم ایران همونهایی هستن که همیشه طرف نظام و کشورشون ایستادن.به سر و صدای فیک و مجازی دشمن توجه نکنید.هربار که مردم پا به عرصه گذاشتن، دیدیم که به چه میزانی هست و چه آماری وجود دارهاز اون طرف هر بار ضدانقلاب برای آشوب پا به خیابون گذاشتن دیدیم که چقدرن و اپسیلونی در آمار جای نمیگیرند و اصلاً عد…أظهر المزيد
@mosayebel14 اسفند 1404تعليقًا علىبخدا ما هم راضی به ادامه جنگ تا تغییر نظام هستیمترامپ مرد باش و جنگ رو ادامه بده و درخواست آتش بس نده
@user170910066483822487014 اسفند 1404تعليقًا علىجنگ تا نابودی کامل یکی از طرفین هرگونه آتش بس خیانت به آرمانهای حسین کاظمیست
@Tajeddin15 اسفند 1404تعليقًا علىاینترنت که ملی شده شما چجوری آمار پیام رسان های خارجی و دارین ؟؟؟احتمالا سیم کارت سفید دارین
@heydarheydari15 اسفند 1404تعليقًا علىبجای نظرسنجی فضای مجازی که با ربات و چندتا اکانت ساختن میشه نتایج رو عوض کرد کف خیابون که هر شب پر از وطن پرست انقلابی هست برای نتیجه گیری کافیهخیلی از افراد مسن و سن بالا اصلا تو مجازی فعالیت ندارن یا خیلی کم فعالیت دارنمجازی بیشتر افراد کم سن فعالیت دارن اونم باز قسمت کمی سیاسی نظر میدن و گروهی …أظهر المزيد
@binam115 اسفند 1404آقا بزنید فقط بزنید تا سالیان سال درباره ما حرفی نزنه اگر بیخیال بشید باز چند وقت دیگه مثل قبل میکنه تازه باگ هاشم پیدا کرده چون ما الان نقش تستر براش عمل کردیم و میدونه باگ هاش کجاس و رفعش میکنه،پس خواهشا جوری بزنیدش بلند نشه تا سالیان سال،ناو خیلی مهمه بزنید،بعد گنبد فخرشون به ناوشون است
@Hajihosainloabbas15 اسفند 1404تعليقًا علىتا تنبیه کامل متجاوز (رژیم جعلی کودک کش صگیونیستی و آمریکای بی هویت)ما مردم هم حاضریم به جنگ بپیوندیم و تا زوال کامل و عزای این دو شرور آرام نمیگیریم باید تلفات خیلی سنگین و تاریخی بگیرند.#مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_تجزیه_طلب#انتقام
@Taha_dm15 اسفند 1404تعليقًا علىوضعیت فعلی ایران آنچیزی است که درحال حاضر در کف خیابانها توسط #سیل_خروشان_مردم رقم میخورد، حرف مفتِ چندنفر انگشت شمارِ حراملقمه در مجازی شمارا ناامید نکند...
@Ammarmahdavi15 اسفند 1404تعليقًا على🌱حمایت از حضور عاشقان مبارزه با صهیونیست ها در میادین رزمhttps://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1772656157387516902🌱حمایت از دادگاهی نمودن رضا ربع پهلوی در دادگاه های بین المللیhttps://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1768512766837940597يطلبجوانان مشتاق مبارزه با اسراییل هستند
با توجه به ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و مردم بیگناه توسط اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار ، جوانان و مردم تقاضا دارند اجازه حضور مستقیم در نبرد بر علیه صهیونیست ها و آمریکا را بدهند و آنها را سازماندهی و تجهیز کنند.
دولت ، نیروهای مسلح
100010٬000
@PyameEdalat15 اسفند 1404تعليقًا علىبایددرس عبرتی به آمریکادادکه کلا ازمنطقه خاورمیانه برود وپشت سرش هم نگاه نکند بهحول وقوه الهی
@Mohammad10015 اسفند 1404تعليقًا علىدشمن باید متوجه شود جاسوسانش که موقعیت دقیق مقامات را لو داده اند و باعث شهادت همه سران نظامی شده اند، جلوی اراده آهنین مردم را نگرفته است.