بجای نظرسنجی فضای مجازی که با ربات و چندتا اکانت ساختن میشه نتایج رو عوض کرد کف خیابون که هر شب پر از وطن پرست انقلابی هست برای نتیجه گیری کافیهخیلی از افراد مسن و سن بالا اصلا تو مجازی فعالیت ندارن یا خیلی کم فعالیت دارنمجازی بیشتر افراد کم سن فعالیت دارن اونم باز قسمت کمی سیاسی نظر میدن و گروهی از مجازی برای اخبار ورزشی و برای بازی استفاده میکننمجازی جای درستی برای نتیجه گیری نبوده و نیست