ای کاش زنده بودی و اقتدار ایران و ایرانی رو توی دنیا میدیدی و میفهمیدی که توی جنگ 12روزه چطور ایران پوزهی آمریکا و اسقاطیل و عاشقانش تو ایران رو به خاک مالید اگه قدرت موشکی نداشتیم اینجا بدتر از سوریه میشد
@user1769021515255 بهمن 1404Replying toای کاش زنده بودی و اقتدار ایران و ایرانی رو توی دنیا میدیدی و میفهمیدی که توی جنگ 12روزه چطور ایران پوزهی آمریکا و اسقاطیل و عاشقانش تو ایران رو به خاک مالید اگه قدرت موشکی نداشتیم اینجا بدتر از سوریه میشد
@Sayyed_Davoud5 بهمن 1404Replying toکلا این حرف ایشان غلط محض است ،بله البته در قانون اساسی این دو کشور چون شکست خورده جنگ جهانی دوم بودند مصوب شده که نیروی نظامی نداشته باشند ،ولی الان طبق اطلاعات موجود ،بعد از آمریکا بیشترین کمک نظامی به اسرائیل را دولت آلمان داشته است .... آن چیزی که آقای رفسنجانی به آن اشاره نکرد و قرار بود که آقا…Show more