کلا این حرف ایشان غلط محض است ،بله البته در قانون اساسی این دو کشور چون شکست خورده جنگ جهانی دوم بودند مصوب شده که نیروی نظامی نداشته باشند ،ولی الان طبق اطلاعات موجود ،بعد از آمریکا بیشترین کمک نظامی به اسرائیل را دولت آلمان داشته است .... آن چیزی که آقای رفسنجانی به آن اشاره نکرد و قرار بود که آقای روحانی آنرا پیاده کند ،این بود که این دو کشور اشغال شده توسط آمریکا بودند و همین الان هم بزرگترین و بیشترین پایگاه های آمریکا در خاک ژاپن و آلمان است و آقای روحانی در برجام 2 و 3 و .... قرار بود که به این هدف برسد ،ایران را پایگاه آمریکا کند و در عوض آنها گوشه چشمی به ما داشته باشند و تحریمها را بردارند ....
10:35 - 5 بهمن 1404