یادتان هست؟

چرخ سانتریفیوژ باید بچرخد، چرخ اقتصاد هم باید بچرخد؟گولمان زدند۸ سال رای گرفتنددر سوریه خلع سلاح مان کردندچرخ سانتریفیوژ را متوقف کردندچرخ اقتصاد را به خاک سیاه نشاندندحالا جنگ را به خیابانهای تهران کشانده اند و منتظرند تا ترامپ برای اینها تاجگذاری کنداحمق ها نمی دانند اولین قربانی تهاجم اجنبی، خائنین به ملت خود هستند...
٢ MB
09:18 - 5 بهمن 1404

5 التفاعل
1959 من المشاهدات


2 الإجابة

‌H.M mohamadi‌ صورة الملف الشخصي
@user1769021515255 بهمن 1404
تعليقًا على
ای کاش زنده بودی و اقتدار ایران و ایرانی رو توی دنیا میدیدی و می‌فهمیدی که توی جنگ 12روزه چطور ایران پوزه‌ی آمریکا و اسقاطیل و عاشقانش تو ایران رو به خاک مالید اگه قدرت موشکی نداشتیم اینجا بدتر از سوریه میشد

‌🇮🇷سید داود هاشمی🇮🇷‌ صورة الملف الشخصي
@Sayyed_Davoud5 بهمن 1404
تعليقًا على
کلا این حرف ایشان غلط محض است ،بله البته در قانون اساسی این دو کشور چون شکست خورده جنگ جهانی دوم بودند مصوب شده که نیروی نظامی نداشته باشند ،ولی الان طبق اطلاعات موجود ،بعد از آمریکا بیشترین کمک نظامی به اسرائیل را دولت آلمان داشته است .... آن چیزی که آقای رفسنجانی به آن اشاره نکرد و قرار بود که آقا…أظهر المزيد