تیک‌تاک رسما آمریکایی شد

تیک‌تاک اعلام کرد توافق نهایی برای ایجاد نهاد مستقل آمریکایی خود را به ثبت رسانده؛ اقدامی که ادامه فعالیت این پلتفرم در ایالات متحده را تضمین می‌کند.
به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، شرکت تیک‌تاک اعلام کرده است که توافق فروش یا تفکیک بخش عملیاتش در ایالات متحده را نهایی کرده است و بدین‌ ترتیب بخش اعظم مالکیت در اختیار گروهی از سرمایه‌گذاران غیرچینی قرار می‌گیرد. این تصمیم در آستانه مهلت نهایی اجرای قانونی که تهدید به ممنوعیت این اپلیکیشن در آمریکا کرده بود، گرفته شده است.طبق این توافق، یک شرکت مشترک جدید به نام TikTok USDS Joint Venture LLC تشکیل خواهد شد که تحت مدیریت اوراکل ، سیلور لیک و MGX (یک شرکت سرمایه‌گذاری وابسته به ابوظبی) قرار می‌گیرد و هر یک حدود ۱۵٪ از سهام را در اختیار خواهند داشت. شرکت مادر چینی، بایت دنس، سهمی نزدیک به ۱۹.۹٪ در این نهاد جدید خواهد داشت.شرکت جدید زیر نظر هیئت مدیره‌ای هفت‌نفره مدیریت خواهد شد که اکثریت اعضای آن را مدیران آمریکایی تشکیل می‌دهند و آدام پرسّر به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شده است. همچنین شُو چو، مدیرعامل تیک‌تاک نیز در هیئت مدیره حضور خواهد داشت.تیک‌تاک در بیانیه‌ای گفته است که این نهاد جدید شامل حفظ امنیت داده‌های کاربران آمریکایی، افزایش امنیت الگوریتم‌ها، مدیریت محتوا و تضمین کیفیت نرم‌افزار خواهد بود و تلاش می‌کند نگرانی‌های امنیت ملی را برطرف کند.
ایالات متحده با استناد به ادعاهایی درباره احتمال دسترسی دولت چین به داده‌های کاربران، تیک‌تاک را تحت فشار گذاشت تا بخش آمریکایی خود را جدا کند؛ ادعاهایی که همواره از سوی چین و شرکت بایت‌دنس رد شده و بی‌اساس خوانده شده‌اند.
کنگره آمریکا از سال ۲۰۲۴ میلادی قانونی را تصویب کرد که طبق آن اگر شرکت چینی بایت دنس نتواند مالکیت بخش آمریکایی تیک‌تاک را به سرمایه‌گذاران غیرچینی واگذار کند، این اپلیکیشن باید در آمریکا ممنوع شود.
10:11 - 3 بهمن 1404

5 إعادة النشر12 التفاعل
113٫5k من المشاهدات


50 الإجابة

‌مشکلات مردم‌ صورة الملف الشخصي
@MOSHKLEMA3 بهمن 1404
تعليقًا على
‌مشکلات مردم‌ صورة الملف الشخصي
مشکلات مردم

@MOSHKLEMA  •  3 بهمن 1404

مابه‌التفاوت حذف ارز ترجیحی در دستمزد ۱۴۰۵

از اغتشاشات،جنگ آمریکا علیه ایران و قطعی اینترنت،پیام ها و اظهارنظرات فراوانی درحال رد وبدل شدن است اما قشرکارگر و کارمند به یک چالش دیگر هم بایستی به عنوان یک درخواست و مطالبه #اعتراض داشته باشد و آن همسان سازی دستمزد با تورم و گرانی های افسارگسیخته باشد💥💪در آستانه تعیین دستمزد سال ۱۴۰۵، همواره …
أظهر المزيد

@MM3133 بهمن 1404
تعليقًا على
خاک بر سر تیک تاک

@true_law_tb3 بهمن 1404
تعليقًا على
م
مهدی .

@true_law_tb  •  1 بهمن 1404

وصل سریع السیر اینترنت
يطلب

وصل سریع اینترنت بین الملل

با توجه به این امر که از زمان قطعی یک روزه اینترنت،حال مسئولین برای وصل آن مکرراً امروز و فردا می‌کنند. مطالبه داریم همان گونه که یک روزه اینترنت بین الملل را کور کردند به بازگشایی یک روزه و الساعه آن مبادرت ورزند تا بیش از این به کسب و کار های اینترنتی آسیب نزند و به نارضایتی عمومی نیانجامد و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش در آورد. امیدواریم دولت و حکومت محترم بتواند به صورت آنی با این اقدام به صورت موثر خود را در دل امت ایران صاحب جایگاهی رفیع نماید. والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای عالی امنیت ملی، ریاست جمهوری و قوه قضائیه و فارس من، نهاد رهبری، شورای نگهبان ،شورای عالی فضای مجازی ، صدا و سیما، خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی کشور

1000
10٬000

‌مهدی پدرام‌ صورة الملف الشخصي
@mehdipedram3 بهمن 1404
تعليقًا على
دوستان طرفدار محدودیت دقت کنید تیک تاک را خرید یعنی نبست مدیریت کرد. دیگه از فردا اینجا از روی هم کپی نکنید. فضای مجازی را میشود مدیریت کرد نه با روش های گذشته و نا با بستن

‌9**8303‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌9**8303‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌9**8303‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌9**8303‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌تمدن نوین ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@IranianCivilisation3 بهمن 1404
تعليقًا على

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌تمدن نوین ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@IranianCivilisation3 بهمن 1404
تعليقًا على
يطلب

سیاست اقدام متقابل « سوراخ کردن کابین ما برابر غرق شدن کشتی شما »

با توجه به محرز شدن قانون جنگل در مسائل بین المللی منجمله سیاست های آمریکا و صهیونیستها که بیشرمانه هیچ قانونی را رعایت نمیکنند و حتی با ربایش رییس جمهور کشور دیگر یا طراحی و اجرای اغتشاشات تروریستی در ایران ، رسما قوانین جهانی را مسخره میکنند لذا باید دکترین اقدام متقابل حتمی در دکترین دفاعی کشور اعمال شود تا دشمنان ملت استقلال خواه ایران بدانند که اگر کابین ما سوراخ شود کل کشتی به قعر دریا خواهد رفت. این کار نباید صرفا با بیان باشد. به صورت عملی اگر هزار نفر از ایرانیان را کشوری شهید کرد همان تعداد از ان کشور باید به هلاکت برسند ، اگر کشتی نفت ما را کشوری ربود ، همان میزان ارزش از کشورش توقیف ما شود ، اگر اغتشاش ایجاد کرد انجا نیز اغتشاش شود. و مهمتر اگر ضرر اقتصادی به ما رساند همان مقدار به هر طریقی ضرر اقتصادی ببیند. برای براندازان و تروریستهای فارسی زبان ساکن در سایر کشورها نیز همین سیاست باید قاطعانه اعمال شود. ورود به گام دوم تمدن ایران اسلامی بدون این دکترین امکان پذیر نیست و مسلما تا کنون نیز تا حد ممکن اعمال میشده اما نیاز به رسانه ای کردن و قانونی کردن سیاست « سوراخ کردن کابین ما برابر غرق شدن کشتی شما » میباشد.

شورای امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان

100
1000

‌حسین کاظمی۲‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على
قابل توجه نادان هایی که دم از آزادی بیان در آمریکا می زنن و خواهان فضای ولنگار مجازی هستن

@AmirAbbasN3 بهمن 1404
تعليقًا على
یکی می‌گفت بعضی وقتا عزای یکی، عید یکی دیگس. عیدتون مبارک خبرگزاری فارس، ما که پوسیدیم تو بی نتی ولی خب حداقل ویوها شما بالاس نه!؟ اخر این هفته قرار بود نتا وصل بشه چیشد؟

‌حسین کاظمی۲‌ صورة الملف الشخصي
تعليقًا على
حالا فهمیدید چرا هر وقت تظاهرات در آمریکا میشه نت قطع نمیشه؟!چون کاملا بر مجازی سلطه دارن

@user1768511356943 بهمن 1404
تعليقًا على
لطفا با حمایت تون کمک کنین صدامون شنیده شود .بار مالی برای دولت ندارد.https://farsnews.ir/user176851135694/1768894648377486482
S
Shomal Iran

@user176851135694  •  30 دی 1404

تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی
يطلب

تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی

با هدف تأمین امنیت شغلی کارکنان زحمتکش قراردادی دارای شناسه کارکنان دولت و مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور، درخواست می‌شود فرآیند تبدیل وضعیت این کارکنان از قراردادی به پیمانی، که بار مالی برای دولت ندارد و با آزمون وارد وزارتخانه شده‌اند، هر چه سریع‌تر انجام شود. این موضوع علی‌رغم گذشت چندین سال هنوز در پیچ و تاب مجلس معطل مانده و شایسته رسیدگی فوری است.

وزارت علوم و سازمان سنجش، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، وزارت کار و وزارت دادگستری، دولت و وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن وتجارت، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت توانیر، وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، وزارت بهداشت

1000
10٬000

إظهار هذا الموضوع


‌بردیا زنگنه‌ صورة الملف الشخصي
@user1760504937663 بهمن 1404
تعليقًا على
ولی احمدی‌نژاد ۲۰ سال پیش میگفت: "آمریکا فروپاشیده" ( دقت بفرمایید *پاشیده، نه " خواهدپاشید " )یعنی حتی وعده آینده هم نمی‌داد. ای خدا، کیا بر ما حکومت کردند

‌مریم شراهی‌ صورة الملف الشخصي
@sharahi3 بهمن 1404
تعليقًا على
همه ی اینا زیر سلطه ی امریکا هستن نذارین بیشتر از این این ابزار بشه الت دست بیگانگان

‌وثوق وثوق‌ صورة الملف الشخصي
@ghasem_vosugh3 بهمن 1404
تعليقًا على
چرا ما در ایران این کار رو نمیکنیم ؟؟؟ چرا نباید اینکار انجام بشه ؟ اینستا و تلگرام و واتس اپ یا هر اپلیکیشن دیگه که بخواد تو ایران کار کنه !‌

تعليقًا على
مثلا جمهوری اسلامی اگر اینستاگرام بخره، کاربرانش همه delete account و ارزش سهامش نابود میشه