لایحه‌ دولت برای گسترش روابط تجاری با اندوزی به مجلس ارسال شد

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه موافقت نامه تجارت ترجیحی بین ایران و اندونزی به مجلس خبر داد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور از ارسال لایحه موافقت نامه تجارت ترجیحی بین ایران و اندونزی به مجلس خبر داد. وی درباره لایحه موافقت نامه تجارت ترجیحی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اندونزی گفت: با توجه به اهمیت گسترش روابط تجاری در توسعه اقتصادی کشورها و با عنایت به ثمر بخش بودن استقرار بستر قانونی لازم فعالیت های تجاری بین اتباع دو کشور ایران و اندونزی و همچنین در جهت ارتقای سطح همکاری های دوجانبه و تحکیم مناسبات دو کشور، لایحه موافقت نامه تجارت ترجیحی بین ایران و اندونزی برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی گردید. معاون رئیس جمهور در امور مجلس افزود: روابط تجاری بین دو دولت از طریق کاهش یا حذف تعرفه ها و موانع غیر تعرفه ای و شبه تعرفه ای در تجارت کالاها، ایجاد محیطی امن تر و قابل پیش بینی تر برای رشد پایدار تجارت، ایجاد تنوع در مبادلات تجاری و ارتقاء و تسهیل تجارت در راستای توسعه تجارت دو جانبه از مهمترین اهداف موافقت نامه تجارت ترجیحی است. حسینی گفت: با توجه به روابطه دوستی و برادری دیرین دو کشور، این موافقت نامه فضای بهتری را برای همکاری های اقتصادی و کمک به توسعه تجارت فراهم می کند که نتایج ملموس تجاری برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت. پایان پیام/
لایحه هفتم
17:08 - 21 نوفمبر 2023

2 إعادة النشر
46 من المشاهدات


1 الإجابة