پیشنهاد خودروسازان به مجلس برای تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو»

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه خودروسازان و قطعه‌سازان پیشنهاد تدوین «سند 20 ساله تحول در صنعت خودرو» را به مجلس ارائه کردند.
علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه پیش از ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت:‌ در هفته گذشته وزیر صنعت با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه 4 ساله تحول در صنعت خودرو پرداخت و امروز هم در ادامه نشست هفته قبل، با حضور نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان، به بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و مدل‌های مختلف برای خروج دولت از صنعت خودروسازی و راه‌های تحول در این حوزه پرداخته شد. وی افزود: در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند 20 ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت قرار شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان تشکیل شود تا در این خصوص به اعضای کمیسیون مشورت بدهند تا در مسیر پیش‌ رو، مدل بهتری برای بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و نیز تحول در صنعت خودروسازی ارائه شود و اگر نیاز به قانون‌گذاری نیز هست، این اقدام صورت گیرد. انتهای پیام/
ایران خودرو
14:19 - 9 بهمن 1400

2 بازنشر
86 بازدید



1 پاسخ