تهدید از نوع مسجد سلیمانی ها: پول نرسد به تبریز نمی‌رویم/بازی نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود؟

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: اگر پول به باشگاه نرسد به تبریز نمی‌رویم و مسئولیت این اتفاق بر عهده مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان است.
مهران حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد نارضایتی بازیکنان نفت مسجد سلیمان از شرایط مالی و اعتصاب آن‌ها پیش از بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتور، اظهار داشت: قرار بود بیست و هشتم مرداد، 20درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم اما چون مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان پولی به حساب باشگاه نریخته، چک‌ها برگشت خورد.  حسنوند ادامه داد: مدیرکل ورزش و جوانان استان باید از 10میلیارد، 3میلیارد به حساب ما واریز می‌کرد اما فکر کنم این پول را جای دیگری خرج کرده و به همین خاطر الان بازیکنان بی انگیزه هستند و می‌گویند تا پول پرداخت نشود تمرین و بازی نمی‌کنند. مدیرعامل باشگاه قرار است با مهدی تارتار و بازیکنان صحبت و آن‌ها را برای رفتن به تبریز و بازی مقابل تراکتور قانع کند. ضمن اینکه مهران نصیریان دوست(مدیرعامل نفت مسجد سلیمان) مشغول رایزنی است تا پولی که در ارداره ورزش و جوانان است به حساب باشگاه واریز شود. مدیررسانه‌ای نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه آیا اقدامات لازم برای سفر به تبریز مانند تهیه بلیت صورت گرفته، گفت: باشگاه مشکل مالی دارد و اگر این مشکل حل شود حتما برای تهیه بلیت و انجام سفر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. وی در خصوص اینکه چقدر احتمال دارد سفر به تبریز لغو شود، عنوان کرد: اگر پول به باشگاه نرسد به تبریز نمی‌رویم و مسئولیت این اتفاق بر عهده افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان است.
حتی شورای تامین، فرماندا و استاندار هم در این مورد نامه رسمی زده‌اند اما ظاهرا او گوش شنوا ندارد! انتهای پیام/
نفت مسجد سلیمان
12:40 - 2 شهریور 1399

2 إعادة النشر
8 من المشاهدات


1 الإجابة