اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

مدارس بهترین مکان سرمایه‌گذاری علمی و معنوی هستند

امام جمعه ایلام با اشاره به نقش موثر اتحادیه انجمن‌های علمی در مدارس، گفت: بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری علمی و معنوی، مدارس است چراکه جوانان آینده سازان کشور هستند.

مدارس بهترین مکان سرمایه‌گذاری علمی و معنوی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در آئین تجلیل از مبلغین فعال در انجمن های اسلامی دانش آموزان مدارس استان ایلام گفت: جنایات دردناک رژیم صهیونیستی در کشتار مسلمانان فلسطینی به خصوص بمباران بیمارستانی که به عنوان پناهگاه اعلام شده بود را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: جنایات رژیم صهیونیستی به این دلیل است که خود را در آستانه نابودی می‌بیند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اتحاد و همبستگی که در امت های مسلمان و غیر مسلمان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین شکل گرفته از قرائن زوال رژیم صهیونیستی است.

وی به نقش موثر اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس اشاره کرد و گفت: بهترین مکان برای سرمایه گذاری علمی و معنوی، سرمایه گذاری در مدارس است چرا که جوانان آینده سازان کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار به نقش موثر مبلغین در مدارس اشاره کرد و گفت: شرایط و ظرفیت موجود در دولت و مدارس، مسئولیت مبلغین را سنگین تر کرده است که باید طلاب و روحانیون با تمام توان به تربیت این نسل بپردازند.

حجت الاسلام سعید مدرسی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در این دیدار ضمن تشکر از همراهی طلاب و روحانیون با انجمن در مدارس گفت: رسالت انجمن های اسلامی در مدارس زبده یابی و زبده پروری است که این امر با حضور اساتید و مبلغین مسیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سال گذشته ۱۶۰ نمایشگاه مدرسه انقلاب در شهرستان‌های استان با محتواهای دینی، انقلابی و شهدایی بر اساس ذهن و خلاقیت دانش آموزان برگزار شده است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول