اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

۱۵ خرداد آخرین مهلت شرکت در جشنواره گوهرشاد

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۱۵ خرداد آخرین مهلت شرکت علاقمندان در جشنواره گوهرشاد با موضوع پوشش اصیل ایرانی - اسلامی در استان است.

۱۵ خرداد آخرین مهلت شرکت در جشنواره گوهرشاد

مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: پویش ملی جشنواره گوهرشاد همزمان با سراسر کشور در استان ایلام هم به منظور ترویج پوشش های اصیل ایرانی - اسلامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری این جشنواره با عنوان طرح گوهرشاد با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، باور‌ها و ارزش‌های مرتبط با مقوله حجاب و عفاف است.

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام ادامه داد: گفتمان‌سازی ترویج و اشاعه حیا، عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهم‌ترین سنگر‌های تمدن اسلامی و لزوم تقویت آن در بین مردم جامعه از دیگر اهداف جشنواره گوهرشاد است.

وی یادآور شد: تحقق این اهداف در گرو افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و جلوگیری از کمرنگ شدن دغدغه‌ها در حوزه عفاف و حجاب و پوشش اصیل ایرانی - اسلامی است.

 بیگ محمدی تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصتی را فراهم می‌کند تا مقوله مهم عفاف و حجاب به زیباترین شکل برای نسل جوان بیان شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت در جشنواره گوهرشاد برای عموم آزاد است، محورهای محتوایی آن را ارائه راهکار‌های برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف، تثبیت مفهوم زیبایی اصیل به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، رابطه وثیق (محکم و استوار) امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف در جامعه و راهکار‌های عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه ذکر کرد.

به گفته مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد فرصت دارند آثار خود را در قالب‌های نماهنگ، موشن گرافیک، کلیپ، انیمیشن، پادکست، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طرح‌های گرافیکی، وبلاگ نویسی، نمایشنامه و فیلم نامه به کاربری @harfavard_ilam در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول