اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بچه‌های جهادی با تمام توان پای کار نیازمندان/ توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی

مسئول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) در ایلام با اشاره به این که بچه‌های جهادی با تمام قوا پای کار نیازمندان هستند گفت: برنامه‌ریزی شده که هزار بسته معیشتی و کارت هدیه نقدی در بین نیازمندان ایلامی توزیع شود.

بچه‌های جهادی با تمام توان پای کار نیازمندان/ توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ایلامی

احمد صمدانی مسئول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) در ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به این که با تمام قوا پای کار نیازمندان هستیم گفت: یکی از سنت‌های بسیار زیبا و خداپسندانه مردم ایلام، کمک به فقرا و نیازمندان است که به لطف خدا و خیرین، سفره عید فقرا خالی نمی ماند.

وی افزود: این کمک در ایام خاصی که غالب مردم به خریدن لباس و خوراکی و... روی می‌آورند، بیشتر ضرورت پیدا می‌کند و یکی از آن ایام خاص که باید بیشتر به فقرا توجه کنیم و آن‌ها را از یاد نبریم، ایام عید نوروز است.

مسئول قرارگاه جهادی حضرت مهدی (عج) در ایلام گفت: در این ایام غالب خانواده‌ها برای بچه‌های خود لباس نو و خوراکی‌های مختلفی می‌خرند؛ اما از آنسو ممکن است برخی خانواده‌های به علت فقر مالی نتوانند برای فرزندان خود چیزی بخرند، این‌جاست که باید سنت حسنه کمک به فقرا را احیا کنیم و هر کسی در حد توان خود، به فقرای محل و اطراف خود رسیدگی کند.

صمدانی گفت: برخی از خانواده‌ها توان خرید حتی لباس ارزان قیمتی برای فرزندان خود را ندارند، این افراد را نباید فراموش کرد. این سنت به شدت مورد تاکید و تایید اسلام قرار گرفته است،

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: «هر کس، برادر مومنش از او درخواستی داشته باشد و او اجابت نکند، در حالی‌که توانایی آن را داشته باشد، روز قیامت خداوند او را محشور می‌کند، در حالی‌که دست‌هایش به گردنش بسته شده است و تا پایان حساب‌ رسی از خلایق چنین خواهد بود.

صمدانی ادامه داد: برنامه ریزی شده که هزار بسته معیشتی و کارت هدیه نقدی در بین نیازمندان ایلامی توزیع می شود، لذا از عزیزانی که تمایل دارند در این طرح خیر شرکت کنند، می توانند کمک های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت 6273817010116436 به نام قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) انتقال دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول