اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| لزوم راه‌اندازی مرز چیلات در دهلران جهت خدمت‌رسانی به زائران

فرماندار آبدانان گفت: ایلام دروازه عتبات عالیات است و به دلیل تراکم زیاد جمعیت راه اندازی مرز چیلات در دهلران یک امر ضروری و مهم است تا بتوان به زائرین اباعبدالله به بهترین نحو خدمات‌رسانی کرد.

دروازه عتبات| لزوم راه‌اندازی مرز چیلات در دهلران جهت خدمت‌رسانی به زائران

یدالله حاتمی فرماندار آبدانان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به دلیل تراکم زیاد جمعیت زائران راه اندازی مرز چیلات در دهلران یک امر ضروری و مهم است.

وی افزود: ایلام دروازه عتبات عالیات است و بدلیل تراکم زیاد جمعیت راه اندازی مرز چیلات در دهلران یک امر ضروری و مهم است تا بتوان به زائرین اباعبدالله به بهترین نحو خدمات رسانی کرد.

فرماندار آبدانان ادامه داد: زیر ساخت های مرزچیلات در دهلران آماده است اما نیازمند تلاش مسئولین استانی و کشوری جهت روی کار آوردن طرف عراقی است.

حاتمی با اشاره به اینکه مردم و ادارات آبدانان هم در خط مقدم خدمان رسانی به زوار اباعبداله هستند گفت: با توجه به گرمی هوا و حجم گسترده زوار به مرز مهران، می طلبد که کمک های مردمی شهرستان جهت خدمت رسانی به زوار اربعین به موکب های شهرستانهای مهران و  دهلران اعزام شوند.

وی افزود: در شهرستان آبدانان پیش بینی های لازم در خصوص اسکان و تامین تغذیه زوار اربعین حسینی که از مسیر شهرستان آبدانان تردد می‌کنند به عمل آمده و شهرستان آبدانان آماده پذیرایی از این عزیزان است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول