اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| اربعین حسینی عزت و آبروی ایلام است

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اربعین حسینی عزت و آبروی ماست و ما باید تلاش کنیم که اربعین را در استان مردمی کنیم.

دروازه عتبات| اربعین حسینی عزت و آبروی ایلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در جلسه هماهنگی برگزاری همایش خادمان اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی عزت و آبروی ماست و ما باید تلاش کنیم که اربعین را در استان مردمی کنیم. 

وی افزود: هرگاه مردم پای کار بیایند موفق خواهیم بود عنوان ایلام پایتخت خادمین زوار اباعبدالله الحسین (ع) را برند کنیم و این عنوان ماست و فردای قیامت تابلوی ماست. 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: باید تلاش کنیم که خدمات رسانی به زوار اربعین را به خانه های مردم ببریم و کمیته مشارکت های مردمی کار خود را در زمینه فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زوار انجام داده و قرارگاه مردمی هم در کنار آن با ظرفیت مردمی در خدمت رسانی به زوار فعالیت می کند. 

شاکرمی گفت: قرارگاه مردمی خادمین اربعین حسینی استان ایلام در کنار و هم راستای کمیته مشارکت های مردمی فعالیت می کندو همه ما کمک می کنیم که ضمن رعایت پروتکل های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی استان در راستای خدمت رسانی شایسته به زوار اربعین گام برداریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول