اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کشف 315 کیلوگرم موادمخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کشف 315 کیلوگرم موادمخدر در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان در نشست چهارمین قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با همه توان همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم. 

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون از افرایش ۱۴۶ درصدی توقیف خودروی حامل قاچاق کالا و ارز نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم. 

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با تعامل، هماهنگی و تبادل اطلاعاتی که با سازمان های مختلف دارد همواره تلاش می کند به جهت پیشگیری از جرائم اقتصادی نسبت به مقابله جدی با اخلالگران اقتصادی اقدام کند. 

القاصی مهر گفت: از ابتدای سال تا کنون ۴۲۱ پرونده قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که این تعداد پرونده ها در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته افزایش ۶۴ درصدی را نشان می دهد. 

وی افزود: در میزان دستگیری ها ۷۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند. 

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین حوزه سرقت در استان در حوزه اماکن خصوصی است که جز جرائم خرد است که در حوزه مواد مخدر ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و ۲۱۰ نفر معتاد متهاجر و ۱۵۴ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند. 

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در حوزه سلاح غیر مجاز ۵۰۸ قبضه اسلحه غیر مجاز کشف شده است. 

القاصی مهر با اشاره به این که در حوزه مشاوره کلانتری های استان حدود ۶ هزار پرونده قبل از ورود به چرخه قضائی منجر به نتیجه شده است گفت: ۴۲۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۸۰ هزار ریال ارزش ریالی پرونده های کشف شده از ابتدای سال تا کنون بوده که نشان دهنده افزایش ۱۰۳ درصدی بوده است. 

وی از هم وطنان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول