اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی

مسوول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام از اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی خبر داد و گفت: این طرح به شکل استانی برگزار می شود که ابعاد مختلفی را پیگیری می کنند و خروجی این کار دانشجو توانمند منسجم است.

اجرای طرح حامیم در بین دانشجویان ایلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز در نشست خبری طرح حامیم حجت‌الاسلام و المسلمین مهدوی راد مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه ایلام گفت: با شروع شدن کرونا و وارد شدن به فضای مجازی آسیب هایی به شکل ناخود آگاه به مجموعه های فرهنگی وارد شد.

وی افزود: آسیب هایی برای قشر فرهنگی و دانشجوهای کنشگر ایجاد شده و با توجه به هجمه های زیاد و نابرابر که دشمنان در فضای مجازی دارند برگزاری دوره های توانمند سازی را می طلبد. 

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری بیان کرد: عدم یکپارچگی و جزیره ای عمل کردن بچه های فرهنگی را دچار سرخوردگی کرده از این جهت طرح حامیم با حمایت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری برنامه ریزی شد و اهدافی را دنبال می کند و ایجاد امید از جمله این اهداف است و مخاطبان ما کنشگر های فرهنگی هستند که در طول سال با آن‌ها تعامل برقرار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد بیان کرد: طراحی این دوره ها هم موجب تمرینی برای هم گرایی کنشگران فرهنگی است و هم موجب خود باوری خواهد شد. 

وی ادامه داد: این طرح به شکل استانی برگزار می شود که ابعاد مختلفی را پیگیری می کنند از جمله آموزشی، معرفتی و... است که خروجی این کار دانشجو توانمند منسجم است. 

این مقام مسئول ادامه داد: پس از این دوره انتظار می رود دانشجویانی داشته باشیم که بار فرهنگی دانشگاه را به دوش بکشند. 

 مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری بیان کرد: در دوره مهارت افزایی استاد های شاخص کشوری شرکت می کنند تا دانشجو های در جبهه فعالیت خود قوی شده و به خود باوری برسند. 

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی راد گفت: این دوره از سوم شهریور ماه شروع شده و تا ۹ شهریور ادامه خواهد داشت و امیدواریم که دانشجو ها استفاده حداکثری از آن داشته باشند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول