اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| استقرار ۶ جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام گفت: ۶ دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده تهیه شده است.

دروازه عتبات| استقرار ۶ جایگاه سیار سوخت در ایام اربعین

چاغروندی مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اربعین یک موضوع ملی و اتفاق مهم در استان ایلام است که به منصه ظهور درآمده و باید هر دستگاه یا گروهی به عنوان خادم الحسین (ع) در این راه برای ارائه خدمات به زائرین اهل بیت (ع) پای کار آمده و آماده خدمت رسانی در این زمینه باشد.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده زائرین که امسال برای استان پیش بینی شده در همین راستا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن برگزاری جلسات مکرر و پیگیری‌های لازم در زمینه ارائه سوخت به وسایل نقلیه اقدامات مهمی را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایلام ادامه داد: پیگیری و تهیه ۶ دستگاه جایگاه سیار سوخت جهت استقرار در مکان‌هایی که توسط کارگروه کمیته زیرساخت اربعین استان مدنظر قرار داده و همچنین برنامه‌ریزی پیش‌بینی میزان نفتکش مورد نیاز جهت ساماندهی و آمادگی ناوگان حمل و نقل و کشیک ناوگان حمل و نقل در این ایام صورت گرفته است.

وی یادآور شد: جلساتی با حضور شرکت‌های موزع گاز مایع( ایران، پرسی، بوتان، پیروز و . . .) جهت تامین سیلندرهای گاز مکفی در مساجد، موکب‌ها و ... برای ایام اربعین انجام شده است، همچنین پیگیری جانمایی مکان مناسب جهت دپوی سیلندر، ایجاد تمهیدات لازم جهت استقرار نمایندگان شرکت‌های موصوف در شهرستان مهران با توجه به حجم عظیم وسائل نقلیه متردد از مسیرهای مواصلاتی استان در ایام اربعین، پیگیری تامین و افزایش سوخت مورد نظر استان از سوی مدیریت‌های ستادی انجام شده است.

چاغروندی اضافه کرد: افزایش سهمیه‌های اعتباری مجاری عرضه مسیر تردد زوار در ایام اربعین جهت تسهیل در خرید به موقع و برنامه ریزی جهت تعیین کشیک واحدهای کیفی، کمی، ایمنی، حراست و کنترل جهت نظامی شبانه روزی بر جایگاه‌های مسیر تردد به منظور حداقل رساندن نواقص و مشکلات احتمالی انجام گرفته است.

وی افزود: با گروه‌های پشتیبان جهت استقرار در مسیر تردد زائران در زمینه‌های مرتبط با سیستم‌های سامانه هوشمند سوخت، cng و پشتیبان تعمیرات تلمبه جلساتی برگزار شده تا این اقدامات محقق شود، همچنین استقرار کانکس‌های پشتیبان جایگاه‌های سیار جهت اسکان نیروهای راهبر جایگاه‌های مذکور انجام شده است.

مدیرعامل این دستگاه ادامه داد: با امکان نظر به افزایش احتمال پروازها برای سوخت رسانی مناسب در واحدهای سوختگیری هواپیمایی تمهیدات لازم اندیشیده و همچنین تامین سوخت مورد نیاز بالگردهای هوانیروز، هلال احمر و ... از هم اکنون انجام شده است.

چاغروندی تصریح کرد: تلاش در زمینه تهیه به موقع جهت تعویض قطعات معیوب و فعال نگه داشتن کلیه نازل‌های سوخت جایگاه‌ها در ایام اربعین و از هم اکنون سلامت کلیه دوربین‌های جایگاه‌ها مورد رصد قرار دارد و با توجه به اهمیت فعالیت شبانه‌روزی جایگاه‌ها سرویس مجدد و آماده به کار بودن دیزل ژنراتورهای جایگاه‌های مسیر توسط گروه‌های بازبین به صورت مستمر انجام و رصد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در محورهای مواصلاتی به شهر مهران بنرهایی با مضمون ( برای سوختگیری اقدام فرمائید) تهیه شده و همچنین به متصدیان مجاری عرضه جهت نظارت مضاعف و اهتمام بر حفظ و نظافت مطلوب سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این ایام اربعین تاکید شده است.

چاغروندی در پایان گفت: در حوزه مسئولیت اجتماعی و خدمات رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با برپایی موکب کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این ایام اقدام تا بتوانیم خدمات و پذیرایی مناسب در شأن زوار عزیز به آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول