اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سرود «سلام فرمانده» شعار نسل چهارم انقلاب است

امام جمعه ایلام گفت: سرود سلام فرمانده شعار نسل چهارم انقلاب است.

سرود «سلام فرمانده» شعار نسل چهارم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلاک، امروز الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: امام در شرایطی قیام کرد که نامی از دین در هیچ کجای دنیا باقی نمانده بود و هیچ نظریه پردازی احتمال نمی‌داد انقلابی به نام دین شکل گرفته و قدرت اداره اجتماع داشته باشد.

وی افزود: امام راحل قیام را از حوزه علمیه قم شروع و مردم را به خدا دعوت و در برابر شرق و غرب ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان کرد: آثار و برکات این قیام نه تنها در جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان بلکه در تمام قاره‌های دنیا فراگیر شده است.

کریمی‌‌تبار گفت: امام راحل در مسائل سیاسی به دنبال کسب قدرت نبود و آنچه که دنبال می‌کرد انجام تکلیف الهی بود. 

وی ادامه داد: شجاعت امام مثال زدنی بود امام راحل در غربت اسلام به تنهایی قیام کرد، به زندان رفته و تبعید شدند اما هدف عالی را که دنبال می‌کردند ادامه دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی امام راحل این بود که در غربت و تنهایی هیچ موقع احساس یأس و ناامیدی نکرد و امروز نیز مقام معظم رهبری خلف صالح آن حضرت با همان خط و مشی امام راحل ناخدای سفینه انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: امام راحل برای مردم نقش فوق العاده‌ای قائل بودند و می‌خواستند مردم خودشان به صحنه بیایند و سرنوشت خود را انتخاب کنند، امام تلاش می‌کرد که به مردم آگاهی ببخشد و در صحنه‌های مختلف پای کار باشند.

کریمی‌تبار گفت: امام راحل هیچ موقع در شرایط سخت جنگ و بمباران‌ها به پناهگاه نرفتند و مردم را همراهی کرد در شرایطی که انقلاب نیاز به شهید دادن داشت از شهادت نزدیکترین افراد از جمله فرزند برومندش تا شاگردانشان و نیروهای حزب‌اللهی هیچ موقع هراس پیدا نکرد چرا که معامله امام راحل با خدا بود و آنچه که امام راحل در این مسیر طولانی و سخت ثابت‌قدم نگاه داشت اخلاص، ایمان و توکل به خدا بود.

وی در اشاره به سرود سلام فرمانده گفت: سرود سلام فرمانده شعار نسل چهارم انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به فیلم عنکبوت مقدس تصریح کرد: فیلم عنکبوت مقدس تلاش مذبوحانه دشمن برای مهندسی افکار جوانان ایران اسلامی است.

کریمی‌تبار در پایان گفت: اگر مدیران جدی و جهادی پایه کار بوده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند قله سختی‌ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول