اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دومین خانه بوکس ایلام در آبدانان افتتاح شد

دومین خانه بوکس ایلام در آبدانان با حضور ورزشکاران و رئیس هیات بوکس استان و مسوولین شهرستان افتتاح شد.

دومین خانه بوکس ایلام در آبدانان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بعد از دوسال تعطیلی تمرینات ورزشی به خاطر کرونا و بعد از واکسینه کردن مردم و فرونشستن کم و بیش بیماری و از سر گرفتن تمرینات ورزشی امروز و باحضور ورزشکاران و رئیس هیات بوکس ایلام دومین خانه بوکس استان در آبدانان افتتاح شد.

یعقوب محمدی پیشکسوت ورزش آبدانان در این افتتاحیه با اشاره به اهمیت و تاکید موازین اسلامی  به ورزش و ورزشکاران اظهار کرد: همیشه آموزش و پرورش و ورزش در کنار هم بوده چرا که سلامت جسم و فکر لازم و ملزوم هم هستند.

وی ادامه داد: ورزش عاملی برای کاهش و از بین بردن ناهنجاری‌های اجتماعی بوده و همیشه توانسته جوانان بسیاری را از گرفتار شدن در دام اعتیاد نجات دهد و در تمام زمان‌ها شعار ورزش دفاع از مظلوم بوده است.

محمدی افزود: این سالن با کمترین امکانات از جمله نبود تاتامی،کهنه و قابل استفاده نبودن برزنت کفپوش رینگ افتتاح که امیدواریم مورد توجه ویژه مسوولین قرار بگیرد و در روزهای آینده به تجهیزات مورد نیاز مجهز شود.

این پیشکسوت با اشاره به اهمیت ورزش در پرورش جوانان گفت: از مسوولین شهرستان انتظار است که جلسات ماهیانه با مسوولین و هیات‌های ورزشی داشته باشند و از زبان ورزشکاران مشکلات و کمبودها را بشنوند چرا که توجه مسوولین باعث دلگرمی این عزیزان خواهد شد.

وی افزود: از استان هم خواهشمندم با توجه به مقامات استانی و کشوری که توسط ورزشکاران آبدانان کسب شده آبدانان میزبانی مسابقات را به عهده داشته باشد.

محمدی خاطر نشان کرد: مشکل تمام ورزشکاران شهرستان آبدانان نبود وسیله نقلیه برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری است که این خواسته بارها از طریق مسوولین استانی و نمایندگان مجلس پیگیری شده و نتیجه‌ای نداشت است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول