اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امدادرسانی هلال احمر به 76 خودرو گرفتار در محورهای برفگیر ایلام

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به 76 خودرو گرفتار شده در محورهای برفگیر استان ایلام توسط تیم‌های عملیاتی هلال احمر امدادرسانی شد.

امدادرسانی هلال احمر به 76 خودرو گرفتار در محورهای برفگیر ایلام

علی‌اصغر علی‌اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی بارش برف شب گذشته ۱۰ تیم امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده و تا پاسی از شب مشغول انجام فعالیت‌های امدادی و پوشش حوادث احتمالی متأثر از بارش برف بودند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر به ۷۶ خودرو گرفتار شده در جاده‌ها و بیش از ۳۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۳۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۰ تیم در محورهای برف‌گیر استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدمات همچنان در محورهای مواصلاتی مستقر و مشغول انجام وظیفه هستند.

علی‌اکبری تصریح‌کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول