اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی وارد استان می‌شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند که در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران را شاهد هستیم.

ورود سامانه جدید بارشی از امشب تا سه شنبه (28 دی) به ایلام

مجتبی میهن‌پرست رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از امشب یک موج جدید بارشی یا سامانه جدید وارد استان می‌شود و این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه در استان خواهد ماند.

وی افزود: در ارتفاعات نواحی سردسیر بارش برف سنگین و در نواحی گرمسیر بارش باران داریم. 

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: نیروهای شهرداری باید در آماده باش کامل باشند چون در روز دوشنبه یخ بندان شدید داریم و چون کاهش دمای شدید داریم مصرف انرژی هم بالا می‌رود.

وی ادامه داد: مردم هنگام رانندگی احتیاط کنند زیرا در نواحی گرمسیر بارندگی داریم که همراه با مه است و نواحی سردسیر هم مه و هم بارش برف داریم؛ طی امروز تا غروب به خاطر وزش باد کولاک برفی را شاهد خواهیم بود.

میهن‌پرست گفت: چهارشنبه سامانه خاصی نداریم و جو استان پایدار است ولی صبح پنج شنبه تا ظهر پنج شنبه سیستم دیگر می‌آید که سریع‌الگذر است و عمر آن ۱۰-۱۲ ساعت است و سامانه سردی است که باعث بارش برف می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول