اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای توسعه مناطق محروم و اشتغالزایی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایلام از اولویت‌های مجلس برای محرومیت زدایی است و امسال در بخش محرومیت‌زدایی و اشتغال روستایی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان برای توسعه مناطق محروم و اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در جریان سفر به استان ایلام و در جمع مردم روستای شله‌کش از توابع شهرستان چرداول گفت: اولویت اول مجلس یازدهم رسیدگی به مناطق محروم است و پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس محرومین و مستضعفین هستند.

وی افزود: مردم ایلام در زمان دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی کرده و فرزندان خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند، بنابراین این مورد باید مورد توجه قرار گیرد؛ وظیفه داریم به این مناطق رسیدگی کنیم. 

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بحث روستاها محرومیت زدایی، آب، اینترنت، بهداشت و سایر موضوعات، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات کشور را حل کنیم؛ حل مشکلات مردم به دست خود مردم است و باید از اختیارات دولت کم کرده و به مردم اضافه کرده تا در حل مشکلات شان کمک کنیم و هر جا مردم در صحنه بودند به بهترین نتایج دست یافتیم.

قالیباف گفت: امروز حضور و مشارکت در صندوق‌های رای تاثیر گذار هست و می‌تواند شرایط آینده کشور را رقم بزند.

وی ادامه داد: ایلام از اولویت‌های مجلس برای محرومیت زدایی است و امسال در بخش محرومیت‌زدایی و اشتغال روستایی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول