اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش ماموران انتظامی قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند.

دستگیری قاتلان فراری در شهرستان ملکشاهی

سرهنگ دلاور القاصی‌مهر شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تلاش ماموران انتطامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پلیس فتا استان، قاتلان فراری که روز گذشته با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: روز گذشته در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در سطح شهرستان ملکشاهی، اشخاصی با سلاح گرم، ۲ نفر را به قتل می‌رسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

 فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان، دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان، قاتل و همدست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان با هشدار به ارازل و اوباش و کسانی که در صدد برهم زدن نظم جامعه هستند، گفت: نیروی انتظامی بدون اغماض و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را سلب کنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول