اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| از پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا تا توسعه زیرساخت‌های اربعین

در این بسته خبری خبرهایی همچون « صدور مجوز فعالیت 22 کارگاه صنایع دستی در ایلام»، « ایلام، استان 27 کشور در شیوع مواد مخدر است»، « توسعه زیرساخت‌های اربعین با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)»، « پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام »منتشر شده است.

بسته خبری| از پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا تا توسعه زیرساخت‌های اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در این بسته خبری خبرهایی همچون « صدور مجوز فعالیت 22 کارگاه صنایع دستی در ایلام»، « ایلام، استان 27 کشور در شیوع مواد مخدر است»، « توسعه زیرساخت‌های اربعین با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)»، « پرداخت ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام »منتشر شده است.

مجوز فعالیت ۲۲ کارگاه صنایع دستی در ایلام صادر شد

عبدالمالک شنبه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از صدور و تمدید ۲۲ فقره مجوز تأسیس کارگاه صنایع دستی در استان در سه ماهه پاییز سال جاری خبر داد و گفت: در این مدت ۱۳ فقره مجوز جواز تاسیس کارگاهی و ۹ فقره مجوز پروانه تولید کارگاه در رشته‌های مختلف صنایع دستی در استان صادر و تمدید شده است.

وی افزود: مجوز تاسیس کارگاهی مجوزی است که برای راه‌اندازی و ایجاد ظرفیت‌های جدید تولید، اشتغال، توسعه و تکمیل ظرفیت‌های موجود در یک رشته مصوب صنایع‌دستی صادر می‌شود و بیانگر پیش‌بینی ظرفیت و نوع تولید محصولات است.

ایلام، استان ۲۷ کشور در شیوع مواد مخدر است

محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه ایلام استان ۲۷ کشور در زمینه شیوع مواد مخدر است، گفت: نرخ شیوع اعتیاد در کشور ۵/۷ درصد است که این آمار در این استان ۱/۹ درصد است.

وی افزود: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به یک ارگان و نهاد مربوط نیست و همه جامعه باید خود را در این امر مسوول بدانند و در این راستا در جامعه ایجاد حساسیت شود.

زیرساخت‌های اربعین با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توسعه می‌یابد

احمد کرمی معاون امور عمرانی استانداری ایلام در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین که با حضور مدیرکل امور استان‌های دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد و گفت: در سال‌های اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نقش بارز و ارزشمندی در برگزاری مراسم اربعین داشت.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که زیرساخت‌های اربعین با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توسعه می‌یابد، افزود: در بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران که به اتفاق مسوولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت پذیرفت مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در ایلام پرداخت شد

احمد خان‌محمدیان مدیر اشتغال و کارآفرینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا تاکنون به ۲۲ هزار و ۷۰۰ طرح در این استان پرداخت شد.

وی افزود: ایلام دارای رتبه اول کشوری در ثبت نام متقاضیان و معرفی کارگاه‌ها به بانک‌های عامل و رتبه اول پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا به نسبت سهم ابلاغی است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول