اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ایلام

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام، گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری، 11 هزار و 165 نفر در مناطق محروم استان ایلام از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره مند شده‌اند.

بهره مندی بیش از 11 هزار نفر از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ایلام

علی مریدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در هفته دفاع مقدس سال جاری، 11 هزار و 165 نفر در مناطق محروم استان از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی بهره مند شدند.

وی افزود: خدمات ارائه شده در بخش‌های بهداشتی، کلینیکی و پاراکلینیکی است که در بخش خدمات بهداشتی و پیشگیری 707 نفر جهت مشاوره روانشناسی مراجعه کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام، گفت: در بخش خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی نیز 524 نفر به متخصص داخلی، 380 نفر به متخصص زنان، 366 نفر به پخش  اطفال، 506 نفر اعصاب و روان، 333 نفر دندانپزشک، 1550 نفر به پزشک عمومی، 340 نفر به چشم پزشکی و 245 نفر جهت انجام آزمایش به آزمایشگاه ارجاع داده شده است.

مریدی ادامه داد: در این راستا 4 هزار و 718 نفر ویزیت رایگان شده و  10 هزار 88 قلم دارو برای این افراد استفاده شده است و همچنین در این مدت 5 هزار و 270 بسته بهداشتی شامل ماسک، الکل، پد ضدعفونی در مناطق محروم استان توزیع شده است.

وی گفت: این خدمات در 7 منطقه روستایی ایلام از جمله ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، بدره، دره‌شهر و آبدانان با جمعیت 35 هزار و 65 نفر ارائه شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام، افزود: در راستای ارائه خدمات تعداد 36 پزشک متخصص، 21 دندانپزشک، 8 پرسنل آزمایشگاه و 210 نفر عوامل اجرایی به کار گیری شده‌اند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول