اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای(۷ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان ایلام با حضور معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری از جذب اعتبارات قابل توجه برای استان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده اعتبارات قابل توجهی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه روستایی و محرومیت زدایی برای استان جذب شده است.

وی با امیدبخش توصیف کردن سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری به این استان، افزود: مقرر شد ۱۵۰ میلیارد تومان برای اشتغال در مناطق روستایی استان سرمایه گذاری شود.

صعود گروه کوهنوردی کانون ذوالفقار به ارتفاعات گچان ایلام

عزت‌الله اسماعیل بیگی مدیر کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: گروه کوهنوری کانون فرهنگی و هنری ذوالفقار شهر ایلام با حضور جوانان و نوجوانان عضو کانون، روز گذشته به ارتفاعات کوه‌های گچان این شهر به مناسبت ایام دهه کرامت صعود کردند.

 وی افزود: در این برنامه ورزشی و کوهنوری که حدود ۲۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری حضور داشتند، ضمن انجام ورزش مفرح کوهنوردی، مناطق مختلف این ارتفاعات از زباله‌ها و انواع پلاستیک‌های مضر برای طبیعت در راستای حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از هر گونه خسارت به منابع طبیعی و محیط زیست پاکسازی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در دره‌شهر

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی دره‌شهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق در بازجویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد، افزود: متهم با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

پلمب ۶ واحد صنفی مشاور املاک در ایلام

سرهنگ علی جمشیدپور رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام، گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخلفات تعدادی از مشاوران املاک شهر ایلام، طرح مشترک نظارت بر این واحدهای صنفی با حضور جانشین دادستان، اداره نظارت بر اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صمت استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح نظارتی از چندین واحد صنفی مشاور املاک در شهر ایلام به صورت محسوس و نامحسوس بازدید و شش واحد صنفی غیر مجاز به علت، عدم ثبت معاملات ملکی در سامانه‌های مربوطه پلمب شدند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول