اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 18 هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان ایلام

امام جمعه استان ایلام گفت: با توجه به راه اندازی پویش« امید و همدلی» در استان ایلام بیش از 18 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان استان ایلام توزیع می‌شود.

توزیع 18 هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت الاسلام اله نور کریمی تبار امام جمعه استان ایلام در نشست رسانه‌ای پویش امید و همدلی گفت: خدا را شاکریم که در استان و کل کشور برای اولین بار پویش امید و همدلی راه اندازی شد و یک هفته بعد با تایید رهبر انقلاب دستور داده شد تا سراسر کشور این پویش را راه اندازی کنند.

وی افزود: در این راستا سپاه هم ورود کرد و رزمایش کمک مومنانه را ادامه دادند، در استان ایلام با سپاه به توافق رسیدیم شماره کارت به اسم سپاه باشد و خروجی به نام نیازمندان با عنوان امید و همدلی و رزمایش کمک مومنانه انجام گیرد. 

امام جمعه استان ایلام بیان داشت: شاید اولین بار است که بدین شکل مجموعه‌ها با هر گرایش سیاسی در کنار هم برای مردم تلاش می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: الحمدلله صدها میلیون واریز و این بودجه برای مردم هزینه شد. این مبالغی که واریز شده شفاف و بدون هدر رفت برای نیازمندان هزینه شده است.

کریمی تبار افزود: جامعه هدف ما کسانی بودند که تا کنون تحت پوشش هیچ ارگانی نبودند و مبنا این بود ما به سراغ این افراد برویم مبادا کرامت کسی زیر سوال برود.

وی اظهار داشت: از لیستی که اخیرا دریافت کردیم ۴۰۰ مورد تحت پوشش کمیته امداد بودند اما این لیست غربال شد چرا که کمیته امداد خودش به این افراد کمک می‌کند و هزینه پویش تنها برای افراد نیازمندی است که تحت حمایت هیچ ارگانی نباشند.

این مقام مسوول در ادامه گفت: موازات با این پویش از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، که در این راستا بخاطر محرومیت استان ده هزار بسته مازاد بر سهمیه و چیزی در حدود ۱۷ هزار سبد غذایی بود دریافت کردیم. 

وی گفت: تا شب میلاد امام حسن(ع) این ۱۷ هزار سبد غذایی سر سفره نیازمندان باشد که به محض تکمیل این سبد توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: مطابق درخواست ما از بنیاد علوی هزار بسته غذایی برای نیازمندان استان ایلام دریافت کردیم و در کل ۱۸ هزار سبد غذایی در آینده نزدیک در استان توزیع می‌شود و تا زمانی که پرونده کرونا بسته نشود پویش امید و همدلی در استان ایلام جاری است.

انتهای پیام/۹۸۰۷/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول