اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بار کم‌ آبی از دوش هلیلان برداشته شد/ محرومیتی که توسط سفیران سپاه به پایان رسید

چندی پیش گزارشی در خصوص نبود آب آشامیدنی هلیلان در خبرگزاری فارس منتشر شد و پس از آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد میدان شد و مشکل آب این بخش را حل کرد.

بار کم‌ آبی از دوش هلیلان برداشته شد/ محرومیتی که توسط سفیران سپاه به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، توجه به مناطق محروم و ارائه خدمات به آنها از برنامه‌های ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، خدمات جهادی که توسط سپاه این بار در روستاهای دور افتاده به چشم می‌خورد روستاهایی که محرومیت، درد آنهاست.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این بار به دل محرومیت می‌رود، سختی راه را به جان می‌خرد تا لبخند را برای کودکان مظلوم روستاهای گاودول در شهرستان هلیلان را بر لب آنان بنشاند، جهاد سپاه و گروه‌های جهادی همچنان باقی است.

این نهاد قدرتمند عرصه خدمت را به نقاطی برد که تشنه خدمت بودند؛ توجه و خدمت به نقاط محروم از مهمترین موضوعاتی است که می‌تواند نقش مهمی در افزایش امید آفرینی مردم داشته باشد، به همین سبب خبرنگار فارس به میان مردم و مسوولین رفت تا از نزدیک موضوعاتشان را به قلم بکشاند.

آب رسانی به روستای گاودول با اعتبار 30 میلیون تومان 

نوید پاکزاد فرمانده سپاه ناحیه چرداول در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: آب رسانی به روستای گاودول هلیلان با همکاری آبفای روستایی با اعتبار 30 میلیون تومان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین تعداد 47 گروه جهادی در شهرستان فعال بوده که در زمینه‌های مختلف عمرانی و کمک به ساخت مسکن محرومین انجام فعالیت دارند.

فرمانده سپاه پاسداران چرداول تصریح کرد: خدمت رسانی و خدمات به نقاط محروم در چرداول بخصوص شهرستان هلیلان و روستاهای گاودول، پیازآباد و زردلان در دستور کار سپاه است و تمام تلاش خود را برای رفع محرمیت در این نقاط به کار خواهیم گرفت. 

گفتنی است پیش از این خبرنگار فارس گزارشی از نبود آب و در رنج بودن مردم این منطقه به جهت نبود آب آشامیدنی با عنوان ««هلیلان» همچنان با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کند» تهیه کرده بود، که با تلاش جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مشکل تا حدود زیادی رفع شد.

تهیه آب از چشمه تا قبل از آب رسانی

سمیر رحمتی اهل گاودول در این راستا می‌گوید: پیش از این به جهت نبود آب سالم با مشکلات عدیده‌ای مواجه بودیم.

وی افزود: قبل از اینریال ما آب آشامیدنی را از چشمه تهیه می‌کردیم که این کار بسیار ب ای ما سخت بود.

45 واحد مسکن مددجویان در حال ساخت و ساز است 

حسن ترکتاز مسول بسیج سازندگی سپاه پاسداران چرداول نیز در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد: بصیرت و هم افزایی یکی از ستون‌های اصلی خدمات سپاه به مناطق محروم است و این نهاد توانسته است تعداد 45 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که 6 واحد آن تکمیل است را بسازد.

وی افزود: در این میان جهادگران بسیجی علاوه بر نقش آفرینی در امور عمرانی و فرهنگی، فعالیت‌های چشمگیر و اثر بخشی را داشته‌اند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه چرداول یادآور شد: تمام هدف و رسالت ما خدمت به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و دور افتاده است تا بتوانیم گوشه‌ای از دردهای آنها را که همان محرومیت است، جبران کنیم.

لازم به ذکر است، اصلاح و بازسازی منازل کلنگی و چوبی مناطق هلیلان یکی از دغدغه‌های مهم مردم است، که در این راستا سپاه پاسداران در حال اصلاح این روند است.

انتهای پیام/970813/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول