اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

نامزدهای انتخاباتی شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام معرفی شد

طی بیانیه‌ای از جانب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان ایلام، اسامی نامزدهای مورد تایید این شورا اعلام شد.

نامزدهای انتخاباتی شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام طی اطلاعیه گزینه‌های مورد نظر شورا ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان ایلام را معرفی کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت از عموم مردم شریف و سرافراز استان ایلام جهت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تحقق شانیت حقیقی مجلس که همانا به فرموده آن امام سفر کرده، باید در راس امور باشد اعلام می دارد با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این شورا با احساس تعهد شرعی و انقلابی و بنا بر نظر سنجی‌های چند گانه علمی ونیز در نظر گرفتن خروجی آرای مجامع عمومی شورای شهرستانها و عموم مردم استان، با رعایت اصل بی طرفی و توجه به شایستگی، سوابق علمی، اجرایی و عملکرد گذشته کاندیداهای محترم جبهه مقاومت، ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم، گزینه‌های مورد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام را در دو حوزه انتخابیه شمال و جنوب به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر را به اطلاع مردم عزیز می‌رساند. 

حوزه شمال استان آقایان علی اکبر بسطامی، حجت الله شیرزادی و محمد تقی قاسمی و در حوزه جنوب آقایان ولی پیری و و اسدالله چراغی هستند. 

در پایان اعتماد راسخ داریم که «میزان رای ملت» بوده و پیروزی اصل انتخابات،  مردم سرافراز ایران اسلامی خواهند بود که امید است با اتحاد و یکپارچگی و محور قرار دادن صلاح کشور، با ایجاد فضای وحدت، همدلی و پایبندی به قانون، انتخاباتی تاریخی را به منصه ظهور رسانند. 

تاکید می‌شود اعلام حمایت تا هنگامی که افراد منتخب، به تعهد بر رعایت کامل موازین اخلاقی و ارزشهای انقلاب پایبند باشند مشروعیت اجرایی و عملی خواهد داشت.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول