اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام خبرداد

راه اندازی خانه استارتاپ استان ایلام

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام گفت: پارک علم و فناوری اقدام به راه اندازی خانه استارتاپ در استان ایلام کرده است، تا علاوه بر حمایت ازکسب و کارهای مبتنی بر دانش در استان، فرهنگ مشارکت دراقتصاد مبتنی بر نوآوری در بخش خصوصی و دولتی نیز تقویت شود.

راه اندازی خانه استارتاپ استان ایلام

کامران طاهر پور رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با اشاره به اهمیت شکل گیری کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری و خلاقیت در توسعه استان اظهار داشت: امروزه برای آنکه از دنیای فناوری عقب نمانیم باید به ایده‌های نوآورانه و خلاقانه بها داده و آنها را حمایت و به سمت تجاری شدن سوق دهیم.

وی افزود: عصر حاضر در دستان افراد خوش فکر با ایده‌های نوآورانه است، که می‌خواهند با استفاده از روش‌هایی از آن ایده به کسب درآمد پرداخته و با اتکا بر آن به تولید انبوه محصول دست یابند. 

رئیس پارک علم و فناوری استان ایلام با اشاره به برگزاری اولین استارتاپ وایر استان درحوزه سلامت خاطر نشان کرد: در اولین استارتاپ وایر استان ایلام 75 نفر شرکت داشتند که 28 ایده ارائه  و  از این تعداد 9 ایده در حوزه سلامت به رقابت پرداختند که در پایان سه ایده برتر و یک ایده نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

وی در ادامه یادآور شد: از آنجا که برگزاری رویداد استارتاپی در دنیای کسب و کارهای مبتنی بر دانش نقش بسزایی دارند پارک علم و فناوری اقدام به راه اندازی خانه استارتاپ استان ایلام کرده است، تا علاوه بر تولید کسب و کارهای موفق در استان، در مسیر تقویت فرهنگ مشارکت اقتصادی و احساس تعهد داشتن به کار نیز گام نهد.

طاهر پور با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان این توان و آمادگی را دارد که در سال 98 به صورت ماهیانه اقدام به برگزاری رویدادهای استارتاپی تخصصی در زمینه های مختلف نماید، تصریح کرد: مسوولان استانی و مدیران دستگاه‌های اجرائی می‌توانند از این ظرفیت در راستای رفع مشکلات و چالش‌های دستگاه‌ها و ادارات تابعه خود بهره گیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول