اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان پارسیان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان به یک دستگاه ام آر آی مجهز شده و کار نصب آن در حال انجام است.

آغاز نصب دستگاه ام آر آی در بیمارستان پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان  امروز افزود: با حضور مهندسان متخصص دستگاه ام آر آی در بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان در حال نصب و راه اندازی است و کمتر از دو ماه آینده آماده بهره برداری و ارائه خدمت می‌شود.

وی گفت: معاونت درمان و امور اقتصادی وزارت بهداشت این این دستگاه ام آر آی را خریداری کرده است.

جاودان افزود: با راه اندازی این مرکز تصویربرداری، نیاز شهرستان پارسیان به خدمات ام آر آی مرتفع و از تحمیل هزینه‌های اضافی به مردم برای سفر به دیگر شهرها به منظور انجام ام آر آی و پیگیری درمانشان جلوگیری خواهد شد.

جاودان ضمن تقدیر از خیرین این منطقه گفت: ساختمان این بخش با متراژ ۲۴۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با کمک خیر سلامت ساخته شده است.

به گزارش فارس، مردم هرمزگان همچنان چشم انتظار خرید دستگاه پت اسکن برای بیماران سرطانی هستند که هزینه خرید آن 3 سال پیش به یک شرکت بخش خصوصی پرداخت شده اما هنوز خبری از آن نیست و اطلاع درستی نیز از زمان تهیه و نصب آن نیز ارائه نمی شود و مجبورند برای تشخیص و درمان بیماران سرطانی خود به استان های همجوار و یا تهران سفر کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول