اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بندرعباس به خط ایستگاه پروازی حج عمره افزوده شود

امام جمعه موقت بندرعباس از استاندار ، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس خواست تا فرودگاههای هرمزگان نیز در تقسیم بندی ایستگاههای پروازی حج عمره قرار گیرند.

بندرعباس به خط ایستگاه پروازی حج عمره افزوده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام عطا الله میرزاده امام جمعه موقت شهرستان بندرعباس، امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع ضمن سفارش به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به مردم ولایت مدار هرمزگان تسلیت گفت و اظهار داشت : شهادت حضرت زهرا (س) از مصادیق حزن انگیز در جامعه اسلامی است.

وی افزود: نسل با برکت این بانوی اسلام امروز سکاندار پرچم راه توحید در جهان است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب از فرزندان حضرت زهرا سلام الله هستند.

خطیب موقت نمازجمعه بندرعباس با بیان اینکه اگر در تاریخ به تاسی از واقعه کربلا کسانی و افرادی از یوق استعمار خلاصی یافتند و ادعای استقلال کردند امام حسین (ع) نیز یکی از برکات وجود زهرای مرضیه است.

حجت‌الاسلام میرزاده به دستاوردهای حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: اگر به برکت حضرت معصومه حوزه علمیه قم شاگردانی مانند شیخ زکزاکی که ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر بر سفره با برکت اهل بیت علیهم السلام هستند از برکات حضرت زهرا (س) است.

وی افزود: امیر المومنین (ع) با تمام عظمت خود حدیث از این بانوی مکرم نقل می کند تا به مردم بفهماند زهرا یک دختر ۱۸ ساله صرف نیست بلکه دنیای از معارف را در خود دارد.

امام جمعه موقت بندرعباس ادامه داد: روحانیون مبلغ  اعزامی از قم و مبلغین در استان تبیین جایگاه و مقام حضرت فاطمه زهرا و دریای معارف او، از سلاح زبان خود استفاده کنند.

حجت‌الاسلام میرزاده در بخش دیگر به فلسطین درد کهنه جهان اسلام اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۵۰ قطعنامه برای جلوگیری از کشتار زن و کودکان و خراب کردن خانه در سازمان ملل تصویب شده اما چون یک طرف اسرائیل بوده، آمریکا وتو کرده است ولی برخی از جوانان ما هنوز فکر می کنند آمریکا دلسوز و خیر خواه آنان است.

وی با خطاب دولت مردمی سیزدهم هم تصریح کرد : اخیرا عمره مفرده بعد از سالیان انتظار بازگشایی شده و مردم می خواهند با ذوق و شوق و پوشیدن لباس احرام بندگی خود را لمس کنند اما بانک ها مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده اند که با مبالغ بزرگی مواجه هستند و این مردم چند سال پول در این بانک ها گذاشتند و باید به روز شود تا قدرت پرداخت مردم بالا رود. 

امام جمعه موقت بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: از استاندار، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس می خواهیم در تقسیم بندی ایستگاه پروازی از هرمزگان اقدام کنند زیرا که این مردم از بشاگرد و امثالهم اگر بحواهند تا شیراز یا یزد طی مسافت کنند علاوه بر افزایش بار مالی دچار خطرهای جاده ای نیز خواهند شد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول