اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف 8 کیلو مواد مخدر در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف 8 کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

کشف 8 کیلو مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش امروز اظهار داشت: اعضای یک باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح گسترده فعالیت داشتند، شناسایی و تحرکات آن ها تحت کنترل قرار گرفت که مشخص گردید،اعضای باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از بنادر همجوار به جزیره کیش را دارند.

وی افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی با همکاری نیروهای ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی در یک عملیات منسجم و هماهنگ 3 نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: از این سوداگران مرگ 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند، میسر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول