اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عجز دشمن دلیل تحریم‌های رسانه‌ای است

یک مدرس دانشگاه در هرمزگان گفت: عجز دشمنان از به خیابان کشاندن جوانان و مردم علیه جمهوری اسلامی دلیل تحریم‌های رسانه‌ای آمریکاست.

عجز دشمن دلیل تحریم‌های رسانه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کمالی مدرس دانشگاه و فعال رسانه‌ای ظهر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: تحریم خبرگزاری فارس نشان دهنده استیصال و درماندگی و اعتراف دشمن به شکست پروژه اغتشاشات است.

به گفته وی، تحریم خبرگزاری فارس در حقیقت نسخه نخ نما و تکراری و نشان دهنده بن بست و شکست آمریکا در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران است. 

کمالی ادامه داد: پروژه ایران هراسی شکست خورده و رسانه‌های کشورمان در بیداری افکار عمومی نقش مهمی داشتند و کشورهای غربی پس از صرف هزینه های کلان و دلاری بر روی رسانه های ضدایرانی و شکست پروژه اغتشاشات سال گذشته در فضای استیصال به سر می برند و حتی در یک جنگ رسانه ای نابرابر نیز نتوانستند، راهی پیش ببرند.

وی تاکید کرد: خبرگزاری فارس به خوبی توانست در نشان دادن چهره واقعی منافقان و سلطنت طلبان و حامیان اغتشاشات عمل کند و دلیل تحریم این خبرگزاری پر مخاطب نیز واهمه دشمن از این رسانه است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول