اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهرک دارویی در هرمزگان ایجاد می شود

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه حمایت ویژه از سرمایه گذاران در هرمزگان با ارائه مشوق‌های متنوع انجام می‌شود گفت: از سرمایه گذاری افراد و شرکت‌ها در شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی هرمزگان استقبال می‌کنیم.

شهرک دارویی در هرمزگان ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در جلسه مشترک با سرمایه گذاران و شرکت‌های فعال در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی اظهار داشت: استان هرمزگان در حوزه‌های مختلف توانسته به محل مناسبی برای سرمایه گذاران تبدیل شود و بر همین مبنا نیز برای افزایش میزان سرمایه گذاری چندین شهرک جدید برای احداث مد نظر داریم.

وی افزود: برای راه اندازی شهرک‌ها حمایت خوب و ویژه‌ای از سرمایه گذاران داریم و اطمینان خاطر لازم برای تسهیل امور به افراد و شرکت‌هایی که قصد سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف دارند داده خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی یکی از چندین شهرکی است که قصد داریم با توجه به پتانسیل خوب استان، آن را در هرمزگان راه اندازی کنیم و از هر گونه اقدام برای سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مشوق‌های بسیار خوبی نیز برای سرمایه گذاران در این شهرک دیده شده و علاوه بر تامین زمین رایگان، متعهد به تامین زیرساخت‌های مختلف از جمله آب، برق، و گاز هستیم و در کنار این موارد از محل کمک‌های فنی و اعتباری می‌توانیم بخشی از سود تسهیلات سرمایه گذاران را هم به صورت بلاعوض پرداخت کنیم.

دوستی گفت: در صورت تمایل سرمایه گذاران می‌توانیم تسهیلات قابل توجهی نیز برای این منظور در نظر بگیریم، در حوزه گمرکی و ترخیص کالا هم تلاش خواهیم کرد نهایت همکاری را با سرمایه گذاران انجام دهیم.

وی با اشاره به طراحی و تدوین کیف سرمایه گذاری استان اظهار داشت: با این کیف بروکراسی اداری و زمانی که باید صرف اخذ مجوز میشد از بین رفته و سرمایه گذار با صرف کمترین مدت زمان و با یک امضا می‌تواند فعالیت مورد نظر خود را آغاز کند.

در این جلسه سرمایه گذاران و شرکت‌های مختلف دارویی نیز با استقبال از ایجاد شهرک دارویی هرمزگان، به بیان دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و  تمایل خود برای مشارکت در ساخت این شهرک را اعلام کردند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول